Detailný popis produktu
TP-Link Archer VR300 v elegantnom čiernom prevedení bude štýlovým sieťovým doplnkom vašej domácnosti či kancelárie. Podporuje štandardné pripojenia DSL (VDSL2, ADSL, ADSL2, ADSL2 +). Vďaka technológii VDSL2, dosahuje rýchlosti sťahovania a nahrávania až 100 Mbps súčasne v oboch smeroch. Ponúka prenos Wi-Fi signálu v dvoch pásmach 802.11b/g/n 2,4 GHz o rýchlosti 300 Mbps a 802.11a/n/ac 5GHz s rýchlosťou 867 Mbps. Disponuje štvoricou externých antén pre stabilný signál do všetkých smerov s vynikajúcim bezdrôtovým pokrytím. Vo výbave má 3 LAN porty RJ-45, LAN/WAN port RJ-45, RJ-11 port, reset tlačidlo, WPS, konektor pre napájanie a tlačidlo na zapnutie a vypnutie.
Spoľahlivý a rýchly
Model Archer VR300 je výkonný DSL modem a router, ktorý obsahuje dve pásma s celkovou rýchlosťou až 1200 Mbps. 2,4 GHz pásmo s rýchlosťou 300 Mbps úplne postačí na každodenné prehľadávanie internetu, zatiaľ čo 5 GHz s rýchlosťou 867 Mbps poslúži pri streamovaní HD videí a hraní online hier.

Širokopásmové pripojenie VDSL
Prostredníctvom technológie VDSL2 dokáže router ponúknuť obrovskú rýchlosť prenosu dát cez širokopásmové pripojenie VDSL a to až 100 Mbps. Archer VR300 slúži ako DSL modem a bezdrôtový router, kombinuje tak dve zariadenia v jednom. Podporuje štandardné pripojenia DSL (VDSL2, ADSL, ADSL2, ADSL2 +).

Jednoduchá obsluha
Router Archer VR300 je možné nastaviť v priebehu pár minút vďaka intuitívnemu webovému rozhraniu a výkonnej mobilnej aplikácii Tether. Obe spôsoby vám dovolia spravovať nastavenie siete, dokonca aj nastavenia rodičovskej kontroly a riadenia prístupu. Svoju domácu sieť máte pod kontrolou kedykoľvek a kdekoľvek.

Postará sa o vás
4 externé antény sú veľmi výkonné a poskytujú bezdrôtové pokrytie signálu. Pomocou dlhého dosahu, router Archer VR300 vytvára silnú a stabilnú Wi-Fi sieť. Ochrana proti zásahu bleskom až do napätia 6 kV chráni router pred poškodením, takže si môžete internet užívať aj v zlom počasí.

Rodičovská kontrola
Archer VR300 umožňuje nastaviť limity na dobu, kedy deti môžu tráviť čas na internete a určiť, ktoré zariadenia majú prístup k samotnému internetu. Môžete aj vytvoriť samostatnú sieť pre hostí, aby tá vaša zostala v bezpečí.
Tovar zakúpený cez eshop doručujú externé kuriérske spoločnosti, ktoré doručujú len počas pracovných dní. O termíne doručenia Vás bude daná spoločnosť informovať.
Peniaze Vám budú vrátené najneskôr do 5 pracovných dní.
Pokazený tovar môžete priniesť na pozáručný servis do našej predajne ELEKTROMAX v Trnave. Cenovú ponuku na opravu, Vám zašleme. Oprava prebehne až po vašom odsúhlasení.
Ak ste zamestnaný na trvalý pracovný pomer:
preukázať sa dokladom totožnosti a druhým doklam ako je (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a predložiť kópiu aktuálneho výpisu z účtu, kde
je uvedená výška príjmu a odosielateľ.
Ak ste živnostník:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas) a potvrdenie o výške daňovej povinnosti SZČO ALEBO potvrdenie o podaní daňového priznania – kladné.
Ak ste dôchodca:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a rozhodnutie (výmer) o priznaní alebo zvýšení alebo znížení
dôchodku ALEBO kópia aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ ALEBO potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku.
Osoba na materskej dovolenke, študent, osoba v skúšobnej/ výpovednej, dôchodca poberajúci iba vdovský dôchodok nespĺňa podmienky splátkového predaja;
Starobný a invalidný dôchodca, zamestnanec na dobu určitú, zamestnanec v zahraničí, ktorému je mzda poukazovaná na bankový účet si môžu o splátkový predaj požiadať, ich žiadosti sú individuálne posudzované splátkovou spoločnosťou.
S reklamáciou tovaru sa môžete obrátiť priamo na autorizovaný servis alebo na našu predajňu v Trnave. V oboch prípadoch si pripravte doklad o kúpe.
Štandardný postup pri reklamácii veľkého spotrebiča je, kontaktovať servisné stredisko výrobcu spotrebiča a dohodnutie si termínu stretnutia so servisným technikom, ktorý pokazený spotrebič obhliadne, prípadne ho aj okamžite opraví. Odovzdá vám potvrdenie o servisnom zásahu a odíde.
Vašu objednávku môžete zrušiť telefonicky na 033/5351771 alebo e-mailom na adrese info@elektromax.sk
a) osobný odber do 1 hodiny = tovar je skladom na predajni a do 1 hodiny bude pripravený k vyzdvihnutiu;
b) osobný odber do 48 hodín = tovar sa na predajni nenachádza, je však v hlavnom sklade, odkiaľ ho do 48 hodín prevezieme a pripravíme k vyzdvihnutiu;
c) osobný odber po potvrdení objednávky = tovar sa na predajni ani v hlavnom sklade nenachádza, objednali sme ho u dodávateľa a čakáme na jeho doskladnenie.
Tovary doručujeme počas pracovných dní, do 48 hodín od nákupu (pokiaľ máme tovar skladom a objednávka bola urobená v pracovný deň do 12:00 hod). 48 hodín sa počíta od úhrady nákupu, ak ste sa rozhodli pre platbu prevodom, alebo od schválenia splátkovej zmluvy, ak ste sa rozhodli pre nákup na splátky (V prípade nákupu na splátky je potrebné navštíviť našu predajňu ELEKTROMAX v Trnave). Pri nákupe na dobierku sa 48 hodín počíta od zaslania objednávky.
Po zadaní objednávky termín naskladnenia tovaru na objednávku preverujeme s našim dodávateľom; akonáhle termín získame, budeme Vás kontaktovať a informovať o predpokladanom termíne dodania tovaru na adresu do našej predajne ELEKTROMAX v Trnave.
Zákazník je povinný pri preberaní tovaru od kuriéra vizuálne skontrolovať tovar a pri viditeľnom poškodení zásielky túto neprebrať a informáciu o poškodení u prepravcu zapísať. V prípade prebratia zásielky je povinný si zásielku skontrolovať a ak je poškodená neodkladne do 2 dní tento stav nahlásiť u prepravcu, ktorý zásielku doručil/ SPS alebo SDS/ a zapísať reklamáciu. Rovnako platí, že aj keď je zásielka vizuálne nepoškodená, je zákazník povinný si po prevzatí dodaný tovar skontrolovať a ak je tovar poškodený neodkladne, najneskôr do 2 dní túto skutočnosť nahlásiť u prepravcu a zapísať reklamáciu. V prípade že potrebuje zákazník s nahlásením reklamácie poškodenia pomôcť, môže sa obrátiť aj na našu predajňu mailom info@elektromax.sk alebo telefonicky 033/535 17 71 avšak do 1 dňa od prevzatia, aby sme dodržali termín daný prepravcom - nahlásenie do 2 dní.
























