Detailný popis produktu
Kompaktný LED televízor Vivax 43UHD10K v čiernej farbe ponúka 43" uhlopriečku (109 cm), OS Android či 4K UHD rozlíšenie (3840 × 2160), vďaka čomu si vychutnáte svoje obľúbené filmy, seriály či rôzne programy vo vysokej kvalite.
Vivax 43UHD10K
A Series AndroidTV je prémiová séria Vivax Smart televízorov podporovaná systémom Android 11. Pripojenie Wi-Fi alebo Bluetooth urobí z vášho televízora nové okno do sveta, či už ide o video, filmový obsah alebo sociálne siete, a to všetko na veľkej obrazovke v špičkovej kvalite, ktorá zahŕňa HDR10 a Dolby Digital. Súčasťou balenia je aj jednoduché diaľkové ovládanie s funkciou „Google Voice Search“ - všetok požadovaný obsah vám bude rýchlo a ľahko dostupný. Vďaka podpore audio a video formátov Dolby bude obsah HDR, ktorý sledujete, vyzerať a znieť veľkolepo. Vychutnáte si obraz, ktorý odráža pôvodnú víziu režiséra a zažijete čistý a hlboký priestorový zvuk.
Navrhnutý pre každý priestor a príležitosť
Takmer bezrámová obrazovka sa hodí takmer do každého interiéru. Televízor je dodávaný s 2 GB pracovnej pamäte (RAM) a 8 GB pamäte na ukladanie aplikácií. Digitálny prijímač T2 H.265, satelitný prijímač S2 a mnohé ďalšie externé audio/video konektory umožňujú plnú konektivitu ku všetkým vašim externým zariadeniam. Relaxujte s Netflix, PrimeVideo, sledujte YouTube a mnoho ďalších aplikácií dostupných prostredníctvom obchodu s aplikáciami Google Play.
Technické vlastnosti
-
Uhlopriečka: 43''/109 cm
-
Jas: 220
-
Maximálne rozlíšenie: 3840 × 2160 (UHD 4K)
-
Operačný systém: Android
-
Technológia: LED
-
Typ TV: Smart
-
TV tuner: DVB-T2/C/S2
-
Zvuk: 12 W
-
Hmotnosť: 6,7 kg
-
Šírka: 95,8 cm
-
Výška: 61,2 cm
-
Hĺbka: 22,3 cm
-
Nahrávanie na USB
-
Inteligentné diaľkové ovládanie
-
HDR10
-
VESA: 400 × 200
-
2× HDMI
-
2× USB
-
Integrované Wi-Fi
-
Bluetooth
-
CI+
-
Digitálny audio výstup (optický)
-
Zrkadlenie obrazovky
Parametre produktu
EAN: | 3856005186334 |
---|---|
Uhlopriečka obrazovky v palcoch/cm: | 43"/109cm |
Rozlíšenie obrazovky: | 3840×2160(4KUHD) |
HDMI vstup: | 2 |
WiFi: | Áno |
Smart TV (internet v TV): | Áno |
USB vstup: | 2 |
Energetická trieda: | G |
Rozmery TV bez podstavca Š/V/H: | 958x558x72 |
Technológia spracovania obrazu Hz: | 50Hz |
Počet tunerov: | 1 |
Bluetooth: | Áno |
Digitálny audio výstup: | OpticalTOSLINK |
Slúchadlový výstup 3,5 mm: | Nie |
Ethernet (LAN): | Áno |
Rozmery TV s podstavcom Š/V/H: | 958x612x223 |
Hmotnosť TV s podstavcom: | 6.7 |
Tuner DVB-S2 (satelit): | Áno |
Tuner DVB-T2 (terestriál): | Áno |
Operačný systém: | AndroidTV |
Zvukový výkon (RMS)(W): | 2x6W |
Tuner DVB: | DVB-T2/C/S2 |
Typ displeja: | LCDLED |
VESA (mm): | 400×200 |
Modelový rok: | 2024 |
Kategórie produktu
Tovar zakúpený cez eshop doručujú externé kuriérske spoločnosti, ktoré doručujú len počas pracovných dní. O termíne doručenia Vás bude daná spoločnosť informovať.
Peniaze Vám budú vrátené najneskôr do 5 pracovných dní.
Pokazený tovar môžete priniesť na pozáručný servis do našej predajne ELEKTROMAX v Trnave. Cenovú ponuku na opravu, Vám zašleme. Oprava prebehne až po vašom odsúhlasení.
Ak ste zamestnaný na trvalý pracovný pomer:
preukázať sa dokladom totožnosti a druhým doklam ako je (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a predložiť kópiu aktuálneho výpisu z účtu, kde
je uvedená výška príjmu a odosielateľ.
Ak ste živnostník:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas) a potvrdenie o výške daňovej povinnosti SZČO ALEBO potvrdenie o podaní daňového priznania – kladné.
Ak ste dôchodca:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a rozhodnutie (výmer) o priznaní alebo zvýšení alebo znížení
dôchodku ALEBO kópia aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ ALEBO potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku.
Osoba na materskej dovolenke, študent, osoba v skúšobnej/ výpovednej, dôchodca poberajúci iba vdovský dôchodok nespĺňa podmienky splátkového predaja;
Starobný a invalidný dôchodca, zamestnanec na dobu určitú, zamestnanec v zahraničí, ktorému je mzda poukazovaná na bankový účet si môžu o splátkový predaj požiadať, ich žiadosti sú individuálne posudzované splátkovou spoločnosťou.
S reklamáciou tovaru sa môžete obrátiť priamo na autorizovaný servis alebo na našu predajňu v Trnave. V oboch prípadoch si pripravte doklad o kúpe.
Štandardný postup pri reklamácii veľkého spotrebiča je, kontaktovať servisné stredisko výrobcu spotrebiča a dohodnutie si termínu stretnutia so servisným technikom, ktorý pokazený spotrebič obhliadne, prípadne ho aj okamžite opraví. Odovzdá vám potvrdenie o servisnom zásahu a odíde.
Vašu objednávku môžete zrušiť telefonicky na 033/5351771 alebo e-mailom na adrese info@elektromax.sk
a) osobný odber do 1 hodiny = tovar je skladom na predajni a do 1 hodiny bude pripravený k vyzdvihnutiu;
b) osobný odber do 48 hodín = tovar sa na predajni nenachádza, je však v hlavnom sklade, odkiaľ ho do 48 hodín prevezieme a pripravíme k vyzdvihnutiu;
c) osobný odber po potvrdení objednávky = tovar sa na predajni ani v hlavnom sklade nenachádza, objednali sme ho u dodávateľa a čakáme na jeho doskladnenie.
Tovary doručujeme počas pracovných dní, do 48 hodín od nákupu (pokiaľ máme tovar skladom a objednávka bola urobená v pracovný deň do 12:00 hod). 48 hodín sa počíta od úhrady nákupu, ak ste sa rozhodli pre platbu prevodom, alebo od schválenia splátkovej zmluvy, ak ste sa rozhodli pre nákup na splátky (V prípade nákupu na splátky je potrebné navštíviť našu predajňu ELEKTROMAX v Trnave). Pri nákupe na dobierku sa 48 hodín počíta od zaslania objednávky.
Po zadaní objednávky termín naskladnenia tovaru na objednávku preverujeme s našim dodávateľom; akonáhle termín získame, budeme Vás kontaktovať a informovať o predpokladanom termíne dodania tovaru na adresu do našej predajne ELEKTROMAX v Trnave.
Zákazník je povinný pri preberaní tovaru od kuriéra vizuálne skontrolovať tovar a pri viditeľnom poškodení zásielky túto neprebrať a informáciu o poškodení u prepravcu zapísať. V prípade prebratia zásielky je povinný si zásielku skontrolovať a ak je poškodená neodkladne do 2 dní tento stav nahlásiť u prepravcu, ktorý zásielku doručil/ SPS alebo SDS/ a zapísať reklamáciu. Rovnako platí, že aj keď je zásielka vizuálne nepoškodená, je zákazník povinný si po prevzatí dodaný tovar skontrolovať a ak je tovar poškodený neodkladne, najneskôr do 2 dní túto skutočnosť nahlásiť u prepravcu a zapísať reklamáciu. V prípade že potrebuje zákazník s nahlásením reklamácie poškodenia pomôcť, môže sa obrátiť aj na našu predajňu mailom info@elektromax.sk alebo telefonicky 033/535 17 71 avšak do 1 dňa od prevzatia, aby sme dodržali termín daný prepravcom - nahlásenie do 2 dní.