Doprava zadarmo od 200€
iGET SMART L31 - 10,1" IPS/1920x1200/Octa Core/6GB+128GB/WiFi/LTE/BT/7000mAh/Android 13/modrá
Neohodnotené
Kód produktu: 967624 Značka: iGET
iGET SMART L31 - 10,1" IPS/1920x1200/Octa Core/6GB+128GB/WiFi/LTE/BT/7000mAh/Android 13/modrá
Loading...

iGET SMART L31 - 10,1" IPS/1920x1200/Octa Core/6GB+128GB/WiFi/LTE/BT/7000mAh/Android 13/modrá

Neohodnotené
Kód produktu: 967624 Značka: iGET
Cena
133 €
Dostupnosť
Na centrálnom sklade
Možnosti doručenia
Možnosti platby
Ľahké vrátenie tovaru
Ako môžeme pomôcť?
Máte otázku k danému produktu?
Radi zodpovieme. Napíšte nám!

Detailné informácie

Popis produktu

Detailný popis produktu

Elegantní tablet v kovovém těle, to je model L31 od značky iGET v barvě Awesome Blue. Veškeré úkony zvládá mrknutím oka díky kombinaci 6 GB operační paměti RAM a výkonného procesoru. Jeho 128 GB interní paměť ROM můžete kdykoliv rozšířit pomocí SDXC karty a vložením SIM karty se můžete připojit k 4G síti. O delší výdrž bez nabíjení se stará vysokokapacitní baterie o velikosti 7 000 mAh. Technické parametry: Procesor: T606 Počet jader: 8 Frekvence procesoru [MHz]: 1 600 Operační paměť: 6 GB RAM Interní paměť: 128 GB ROM Displej: 10.1" IPS Rozlišení: 1 920 x 1200 Fotoaparát: 2.0 MPx přední + 5.0 MPx zadní Mobilní sítě: 4G/LTE Wi-Fi 2.4 GHz: 802.11 a/b/g/n/ac Bluetooth: BT 5.0 Navigace: GPS Gsensor: Ano OTG: Podporováno Zvukový výstup: Ano 3,5 jack FM rádio: Ano Rozšiřitelnost: 1x microSDXC (až 256 GB) Baterie: 7 000 mAh Barva: Modrá Operační systém: Android 13 Jazyk: CZ, SK, PL a další Hmotnost tabletu: 562 g Hmotnost kompletu: 1030 g Rozměry zařízení: 241,2 x 160,1 x 8,3 mm (šířka x výška x hloubka) Rozměry krabice: 270 x 189 x 46 mm (šířka x výška x hloubka) Kompatibilní s iGET iPEN 2 Obsah balení 1x tablet iGET SMART L31 1x napájecí adaptér 1x USB-C/USB kabel 1x malý uživatelský manuál (CZ/SK/PL/EN/DE/AT/HU) 1x záruční list 1x iGET iPEN 2
Parametre

Parametre produktu

Hmotnosť: 0.65 kg
EAN: 8594177653449

Kategórie produktu

Často kladené otázky
Často kladené otázky
Doručujete aj cez víkend tovar zakúpený cez eshop?

Tovar zakúpený cez eshop doručujú externé kuriérske spoločnosti, ktoré doručujú len počas pracovných dní. O termíne doručenia Vás bude daná spoločnosť informovať.

Kedy mi budú vrátené peniaze za stornovanú objednávku?

Peniaze Vám budú vrátené najneskôr do 5 pracovných dní.

Môžem k Vám priniesť tovar na reklamáciu i keď už uplynula dvojročná záruka?

Pokazený tovar môžete priniesť na pozáručný servis do našej predajne ELEKTROMAX v Trnave. Cenovú ponuku na opravu, Vám zašleme. Oprava prebehne až po vašom odsúhlasení.

Čo všetko potrebujem k vybaveniu úveru?

Ak ste zamestnaný na trvalý pracovný pomer:
preukázať sa dokladom totožnosti a druhým doklam ako je  (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a predložiť kópiu aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ.

Ak ste živnostník:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas) a potvrdenie o výške daňovej povinnosti SZČO ALEBO potvrdenie o podaní daňového priznania – kladné.

Ak ste dôchodca:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a rozhodnutie (výmer) o priznaní alebo zvýšení alebo znížení dôchodku ALEBO kópia aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ ALEBO potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku.

Môže si o splátkový predaj požiadať osoba na materskej dovolenke, študent, osoba v skúšobnej/ výpovednej dobe, dôchodca (starobný, invalidný), zamestnanec na dobu určitú alebo v zahraničí?

Osoba na materskej dovolenke, študent, osoba v skúšobnej/ výpovednej, dôchodca poberajúci iba vdovský dôchodok nespĺňa podmienky splátkového predaja;

Starobný a invalidný dôchodca, zamestnanec na dobu určitú, zamestnanec v zahraničí, ktorému je mzda poukazovaná na bankový účet si môžu o splátkový predaj požiadať, ich žiadosti sú individuálne posudzované splátkovou spoločnosťou.

Kam sa môžem obrátiť s reklamáciou tovaru zakúpeného cez eshop?

S reklamáciou tovaru sa môžete obrátiť priamo na autorizovaný servis alebo na našu predajňu v Trnave. V oboch prípadoch si pripravte doklad o kúpe.

Ako reklamovať veľký spotrebič (napr. chladničku, práčku a iné)?

Štandardný postup pri reklamácii veľkého spotrebiča je, kontaktovať servisné stredisko výrobcu spotrebiča a dohodnutie si termínu stretnutia so servisným technikom, ktorý pokazený spotrebič obhliadne, prípadne ho aj okamžite opraví. Odovzdá vám potvrdenie o servisnom zásahu a odíde.

Ako môžete zrušiť svoju objednávku?

Vašu objednávku môžete zrušiť telefonicky na 033/5351771 alebo e-mailom na adrese info@elektromax.sk

Aké sú termíny vyzdvihnutia tovaru z objednávky so spôsobom doručenia „osobný odber“?

a) osobný odber do 1 hodiny = tovar je skladom na predajni a do 1 hodiny bude pripravený k vyzdvihnutiu;
b) osobný odber do 48 hodín = tovar sa na predajni nenachádza, je však v hlavnom sklade, odkiaľ ho do 48 hodín prevezieme a pripravíme k vyzdvihnutiu;
c) osobný odber po potvrdení objednávky =  tovar sa na predajni ani v hlavnom sklade nenachádza, objednali sme ho u dodávateľa a čakáme na jeho doskladnenie.

Kedy mi bude doručený tovar?

Tovary doručujeme počas pracovných dní, do 48 hodín od nákupu (pokiaľ máme tovar skladom a objednávka bola urobená v pracovný deň do 12:00 hod). 48 hodín sa počíta od úhrady nákupu, ak ste sa rozhodli pre platbu prevodom, alebo od schválenia splátkovej zmluvy, ak ste sa rozhodli pre nákup na splátky (V prípade nákupu na splátky je potrebné navštíviť našu predajňu ELEKTROMAX v Trnave). Pri nákupe na dobierku sa 48 hodín počíta od zaslania objednávky.

Kedy mi bude doručený tovar „na objednávku“?

Po zadaní objednávky termín naskladnenia tovaru na objednávku preverujeme s našim dodávateľom; akonáhle termín získame, budeme Vás kontaktovať a informovať o predpokladanom termíne dodania tovaru na adresu do našej predajne ELEKTROMAX v Trnave.

Čo robiť ak mi bol doručený „poškodený tovar“?

Zákazník  je povinný pri preberaní tovaru od kuriéra vizuálne skontrolovať tovar a pri viditeľnom poškodení zásielky túto neprebrať a informáciu o poškodení u prepravcu zapísať. V prípade prebratia zásielky je povinný si zásielku skontrolovať a ak je poškodená neodkladne do 2 dní tento stav nahlásiť  u prepravcu, ktorý zásielku doručil/ SPS alebo SDS/ a zapísať reklamáciu.  Rovnako platí, že aj keď je zásielka vizuálne nepoškodená, je zákazník povinný si po prevzatí dodaný tovar skontrolovať a ak je tovar poškodený neodkladne, najneskôr do 2 dní túto skutočnosť nahlásiť u prepravcu a zapísať reklamáciu. V prípade že potrebuje zákazník s nahlásením reklamácie poškodenia pomôcť, môže sa obrátiť aj na našu predajňu mailom info@elektromax.sk alebo telefonicky 033/535 17 71 avšak do 1 dňa od prevzatia, aby sme dodržali termín daný prepravcom - nahlásenie do 2 dní.

Recenzie našich zákazníkov

4,9 530 hodnotení
Napísať recenziu

Overený zákazník - Heureka | 11.12.2024
Spokojnosť
Overený zákazník - Heureka | 06.02.2025
Veľmi rýchle vybavenie a super cena. Nikde som lepšiu cenu nenašiel. Ďakujem
Overený zákazník - Heureka | 11.01.2025
Rýchle dodanie, tovar v poriadku.
Overený zákazník - Heureka | 25.12.2024
+ Rýchle, ale že fest rýchle odoslanie a dodanie

Odporúčam obchod už len pre komunikáciu. Veďia poradiť, zariadiť, no jednoducho majstri...
Overený zákazník - Heureka | 22.10.2024
Rýchlosť a profesionálny prístup
Overený zákazník - Heureka | 15.01.2025
+ Velka spokojnost, vsetko bolo na jednotku

Miroslav Gažo | 24.04.2025
Ochotný personál.
Overený zákazník - Heureka | 09.02.2025
+ Priama, otvorena komunikacia
+ Rychle dodanie tovaru
+ Stopercentna spokojnosť

Overený zákazník - Heureka | 08.12.2024
+ Rýchlosť dodania

Overený zákazník - Heureka | 27.11.2024
+ Ceny v pohode,
+ Rýchlosť vybavenia super
+ Komunikácia dobra

Objednával som prvý krát, ale určite odporúčam. Tovar bol dobre nafotený, dobré opísaný.
Patrik | 26.05.2025
Skvelý výber, veľmi ochotný personál, super služby. Nemám čo vytknúť.
Overený zákazník - Heureka | 16.10.2024
+ veľmi ústretoví a ochotní zamestnanci. Nákup prebehol bez problémov a rýchlo.

Overený zákazník - Heureka | 17.01.2025
+ Rychle doručenie na moju adtesu.

Overený zákazník - Heureka | 12.02.2025
+ Veľmi ústretoví personál, veľká predajná plocha a dobrý výber spotrebičov

Overený zákazník - Heureka | 22.11.2024
+ Cena
+ Osobný odber
+ Ochota personálu

Odporúčam nákup v obchode. Za mňa spokojnosť.
Overený zákazník - Heureka | 25.02.2025
rýchlosť dodania
Overený zákazník - Heureka | 22.01.2025
Vsetko v poriadku,ochota
Overený zákazník - Heureka | 21.11.2024
+ Profesionálny prístup - pani Elena Ondreičková. Veľmi pekne jej ďakujem. Zariadila všetko. Dúfam, že umývačka bude dlho fungovať. :)

Overený zákazník - Heureka | 15.01.2025
Dobrý
Iveta Kosturíková | 21.11.2024
Ústretovosť, rýchle jednanie, výborná telefonická komunikácia - proste profesionálny prístup zamestnancov. Odporúčam obchod.
Značky
133 €