Doprava zadarmo od 200€
Canyon EP-3, pohodlné slúchadlá do uší, pre smartfóny, integr. mikrofón a ovládanie, čierne + šedé prvky
Neohodnotené
Kód produktu: JT2CNECEP3DG Značka: Canyon
Canyon EP-3, pohodlné slúchadlá do uší, pre smartfóny, integr. mikrofón a ovládanie, čierne + šedé prvky
Loading...

Canyon EP-3, pohodlné slúchadlá do uší, pre smartfóny, integr. mikrofón a ovládanie, čierne + šedé prvky

Neohodnotené
Kód produktu: JT2CNECEP3DG Značka: Canyon
Cena
2,60 €
Dostupnosť
Skladom (2 ks)
Možnosti doručenia
Možnosti platby
Ľahké vrátenie tovaru
Ako môžeme pomôcť?
Máte otázku k danému produktu?
Radi zodpovieme. Napíšte nám!

Detailné informácie

Popis produktu

Detailný popis produktu

Pohodlné slúchadlá (štuple) do uší Tieto štuple do uší s mikrofónom sú navrhnuté pre Vaše maximálne pohodlie pri nosení a počúvaní obľúbenej hudby. Skvelý zvuk s výrazne hlbokými basmi ocenia aj pokročilí fanúšikovia dobrej hudby. Inline integrovaný mikrofón vám navyše umožní handsfree telefonovanie počas počúvania. Súčasťou balenia sú 3 veľkosti návlekov na štuple, ktoré zabezpečia perfektné usadenie do každého ucha. Skvelá voľba pre užívateľa, ktorý vie, čo chce. Technické špecifikácie Priemer reproduktora: 15 mm Impedancia: 32 Ohm Frekvenčný rozsah: 20-20000Hz Dľžka kábla: 1.2m Citlivosť: 100dB 1kHz Mikrofón: integrovaný (inline) 3 veľkosti návlekov na štuple: priložené 3 farebné prevedenia: čierno-šedé, čierno-červené, čierno-modré
Parametre

Parametre produktu

Hmotnosť: 0.05 kg
EAN: 5291485002893

Kategórie produktu

Často kladené otázky
Často kladené otázky
Doručujete aj cez víkend tovar zakúpený cez eshop?

Tovar zakúpený cez eshop doručujú externé kuriérske spoločnosti, ktoré doručujú len počas pracovných dní. O termíne doručenia Vás bude daná spoločnosť informovať.

Kedy mi budú vrátené peniaze za stornovanú objednávku?

Peniaze Vám budú vrátené najneskôr do 5 pracovných dní.

Môžem k Vám priniesť tovar na reklamáciu i keď už uplynula dvojročná záruka?

Pokazený tovar môžete priniesť na pozáručný servis do našej predajne ELEKTROMAX v Trnave. Cenovú ponuku na opravu, Vám zašleme. Oprava prebehne až po vašom odsúhlasení.

Čo všetko potrebujem k vybaveniu úveru?

Ak ste zamestnaný na trvalý pracovný pomer:
preukázať sa dokladom totožnosti a druhým doklam ako je  (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a predložiť kópiu aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ.

Ak ste živnostník:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas) a potvrdenie o výške daňovej povinnosti SZČO ALEBO potvrdenie o podaní daňového priznania – kladné.

Ak ste dôchodca:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a rozhodnutie (výmer) o priznaní alebo zvýšení alebo znížení dôchodku ALEBO kópia aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ ALEBO potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku.

Môže si o splátkový predaj požiadať osoba na materskej dovolenke, študent, osoba v skúšobnej/ výpovednej dobe, dôchodca (starobný, invalidný), zamestnanec na dobu určitú alebo v zahraničí?

Osoba na materskej dovolenke, študent, osoba v skúšobnej/ výpovednej, dôchodca poberajúci iba vdovský dôchodok nespĺňa podmienky splátkového predaja;

Starobný a invalidný dôchodca, zamestnanec na dobu určitú, zamestnanec v zahraničí, ktorému je mzda poukazovaná na bankový účet si môžu o splátkový predaj požiadať, ich žiadosti sú individuálne posudzované splátkovou spoločnosťou.

Kam sa môžem obrátiť s reklamáciou tovaru zakúpeného cez eshop?

S reklamáciou tovaru sa môžete obrátiť priamo na autorizovaný servis alebo na našu predajňu v Trnave. V oboch prípadoch si pripravte doklad o kúpe.

Ako reklamovať veľký spotrebič (napr. chladničku, práčku a iné)?

Štandardný postup pri reklamácii veľkého spotrebiča je, kontaktovať servisné stredisko výrobcu spotrebiča a dohodnutie si termínu stretnutia so servisným technikom, ktorý pokazený spotrebič obhliadne, prípadne ho aj okamžite opraví. Odovzdá vám potvrdenie o servisnom zásahu a odíde.

Ako môžete zrušiť svoju objednávku?

Vašu objednávku môžete zrušiť telefonicky na 033/5351771 alebo e-mailom na adrese info@elektromax.sk

Aké sú termíny vyzdvihnutia tovaru z objednávky so spôsobom doručenia „osobný odber“?

a) osobný odber do 1 hodiny = tovar je skladom na predajni a do 1 hodiny bude pripravený k vyzdvihnutiu;
b) osobný odber do 48 hodín = tovar sa na predajni nenachádza, je však v hlavnom sklade, odkiaľ ho do 48 hodín prevezieme a pripravíme k vyzdvihnutiu;
c) osobný odber po potvrdení objednávky =  tovar sa na predajni ani v hlavnom sklade nenachádza, objednali sme ho u dodávateľa a čakáme na jeho doskladnenie.

Kedy mi bude doručený tovar?

Tovary doručujeme počas pracovných dní, do 48 hodín od nákupu (pokiaľ máme tovar skladom a objednávka bola urobená v pracovný deň do 12:00 hod). 48 hodín sa počíta od úhrady nákupu, ak ste sa rozhodli pre platbu prevodom, alebo od schválenia splátkovej zmluvy, ak ste sa rozhodli pre nákup na splátky (V prípade nákupu na splátky je potrebné navštíviť našu predajňu ELEKTROMAX v Trnave). Pri nákupe na dobierku sa 48 hodín počíta od zaslania objednávky.

Kedy mi bude doručený tovar „na objednávku“?

Po zadaní objednávky termín naskladnenia tovaru na objednávku preverujeme s našim dodávateľom; akonáhle termín získame, budeme Vás kontaktovať a informovať o predpokladanom termíne dodania tovaru na adresu do našej predajne ELEKTROMAX v Trnave.

Čo robiť ak mi bol doručený „poškodený tovar“?

Zákazník  je povinný pri preberaní tovaru od kuriéra vizuálne skontrolovať tovar a pri viditeľnom poškodení zásielky túto neprebrať a informáciu o poškodení u prepravcu zapísať. V prípade prebratia zásielky je povinný si zásielku skontrolovať a ak je poškodená neodkladne do 2 dní tento stav nahlásiť  u prepravcu, ktorý zásielku doručil/ SPS alebo SDS/ a zapísať reklamáciu.  Rovnako platí, že aj keď je zásielka vizuálne nepoškodená, je zákazník povinný si po prevzatí dodaný tovar skontrolovať a ak je tovar poškodený neodkladne, najneskôr do 2 dní túto skutočnosť nahlásiť u prepravcu a zapísať reklamáciu. V prípade že potrebuje zákazník s nahlásením reklamácie poškodenia pomôcť, môže sa obrátiť aj na našu predajňu mailom info@elektromax.sk alebo telefonicky 033/535 17 71 avšak do 1 dňa od prevzatia, aby sme dodržali termín daný prepravcom - nahlásenie do 2 dní.

Značky

Hodnotenie obchodu

4,9 530 hodnotení

Overený zákazník - Heureka | 17.01.2025
+ Rychle doručenie na moju adtesu.

Overený zákazník - Heureka | 27.11.2024
+ Ceny v pohode,
+ Rýchlosť vybavenia super
+ Komunikácia dobra

Objednával som prvý krát, ale určite odporúčam. Tovar bol dobre nafotený, dobré opísaný.
Overený zákazník - Heureka | 15.01.2025
+ Velka spokojnost, vsetko bolo na jednotku

Overený zákazník - Heureka | 11.12.2024
Spokojnosť
Overený zákazník - Heureka | 15.01.2025
Dobrý
Overený zákazník - Heureka | 16.10.2024
+ veľmi ústretoví a ochotní zamestnanci. Nákup prebehol bez problémov a rýchlo.

Overený zákazník - Heureka | 21.11.2024
+ Profesionálny prístup - pani Elena Ondreičková. Veľmi pekne jej ďakujem. Zariadila všetko. Dúfam, že umývačka bude dlho fungovať. :)

Overený zákazník - Heureka | 08.12.2024
+ Rýchlosť dodania

Iveta Kosturíková | 21.11.2024
Ústretovosť, rýchle jednanie, výborná telefonická komunikácia - proste profesionálny prístup zamestnancov. Odporúčam obchod.
Patrik | 26.05.2025
Skvelý výber, veľmi ochotný personál, super služby. Nemám čo vytknúť.
Overený zákazník - Heureka | 06.02.2025
Veľmi rýchle vybavenie a super cena. Nikde som lepšiu cenu nenašiel. Ďakujem
Overený zákazník - Heureka | 12.02.2025
+ Veľmi ústretoví personál, veľká predajná plocha a dobrý výber spotrebičov

Miroslav Gažo | 24.04.2025
Ochotný personál.
Overený zákazník - Heureka | 09.02.2025
+ Priama, otvorena komunikacia
+ Rychle dodanie tovaru
+ Stopercentna spokojnosť

Overený zákazník - Heureka | 25.12.2024
+ Rýchle, ale že fest rýchle odoslanie a dodanie

Odporúčam obchod už len pre komunikáciu. Veďia poradiť, zariadiť, no jednoducho majstri...
Overený zákazník - Heureka | 22.11.2024
+ Cena
+ Osobný odber
+ Ochota personálu

Odporúčam nákup v obchode. Za mňa spokojnosť.
Overený zákazník - Heureka | 11.01.2025
Rýchle dodanie, tovar v poriadku.
Overený zákazník - Heureka | 25.02.2025
rýchlosť dodania
Overený zákazník - Heureka | 22.01.2025
Vsetko v poriadku,ochota
Overený zákazník - Heureka | 22.10.2024
Rýchlosť a profesionálny prístup
2,60 €