Detailný popis produktu
Prémiový kábelUSB-C <-> USB-C na prenos dát a nabíjanie AXAGON BUCM-CM10AB HQ USB 2.0 s konektormi USB-C samec na oboch koncoch. Kábel je určený na synchronizáciu dát a nabíjanie notebookov, telefónov, tabletov a iných mobilných zariadení. Podporuje prenos dát rýchlosťou až 480 Mb/s a nabíjací prúd až 3 A. Kábel je kompatibilný s technológiamiPower Delivery 60W, Quick Charge, Samsung AFC, Huawei FCP, SMART a ďalšími technológiami nabíjania .
Odolný dátový a napájací kábel s predĺženou životnosťou mákovové koncovky, poniklované konektory a pozlátené kontakty. Vodiče kábla sú vyrobené z pocínovanej bezkyslíkatej medi. Vysokokvalitná izolácia kábla, vyrobená z pružného TPE, zabezpečuje maximálnu odolnosť, ale zároveň si zachováva dostatočnú flexibilitu. Konečnú pevnosť kábla zabezpečujenylonové opletenie. Ako bonus má kábel praktickú pásku na jednoduché balenie.
Napájacie vodiče 22AWG (nižší počet = väčší prierez a nižší odpor vodičov) zaručujú rýchle nabíjanie telefónov a iných mobilných zariadení. Kábel podporuje aj nabíjanie notebookov s technológiou Power Delivery 60 W. Dátové vodiče 30AWG spolu s kvalitným tienením zabezpečujú spoľahlivý prenos dát. Dvojité tienenie chráni prenášané signály pred nepriaznivým rušením.
Nylonové opletenie v kombinácii s káblovou priechodkou výrazne zmierňuje nebezpečné ohýbanie kábla. Životnosť kábla sa tak predlžuje na viac ako8000 štandardných ohybov. Mechanickú odolnosť kábla zvyšujú aj hliníkové koncovky.
- DÁTOVÁ SYNCHRONIZÁCIA A RÝCHLE NABÍJANIE - súčasný prenos dát a nabíjanie batérie mobilného zariadenia.
- USB 2.0, kompatibilné s USB 1.1.
- Podporuje prenosové rýchlosti 480 / 12 / 1,5 Mb/s (vysoká / plná / nízka rýchlosť).
- Podpora rýchleho nabíjacieho prúdu až do 3 A.
- Power Delivery 2.0/3.0 - 60 W (20 V/3 A), Qualcomm Quick Charge 2.0 / 3.0 / 4+, Samsung
- Adaptive Fast Charging, Huawei Fast Charge Protocol, SMART Charging a ďalšie.
- Kábel obsahuje napájacie vodiče 22AWG, dátové vodiče 30AWG.
- Vodiče z pocínovanej bezkyslíkatej medi na zníženie oxidácie, zvýšenie vodivosti a čistý signál bez skreslenia
- Tienenie pomocou cínovej fólie a pocínovaného medeného opletenia minimalizuje rušenie a zabraňuje strate signálu
- Poniklované konektory a pozlátené kontakty zabraňujú oxidácii a zabezpečujú spoľahlivé pripojenie
- Vhodné pre notebooky, mobilné telefóny a smartfóny, tablety, powerbanky a iné mobilné zariadenia s konektorom USB-C.
- Dĺžka kábla 1 m,
- vonkajší priemer kábla 4 mm.
- Súčasťou je uťahovací pásik.
Tovar zakúpený cez eshop doručujú externé kuriérske spoločnosti, ktoré doručujú len počas pracovných dní. O termíne doručenia Vás bude daná spoločnosť informovať.
Peniaze Vám budú vrátené najneskôr do 5 pracovných dní.
Pokazený tovar môžete priniesť na pozáručný servis do našej predajne ELEKTROMAX v Trnave. Cenovú ponuku na opravu, Vám zašleme. Oprava prebehne až po vašom odsúhlasení.
Ak ste zamestnaný na trvalý pracovný pomer:
preukázať sa dokladom totožnosti a druhým doklam ako je (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a predložiť kópiu aktuálneho výpisu z účtu, kde
je uvedená výška príjmu a odosielateľ.
Ak ste živnostník:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas) a potvrdenie o výške daňovej povinnosti SZČO ALEBO potvrdenie o podaní daňového priznania – kladné.
Ak ste dôchodca:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a rozhodnutie (výmer) o priznaní alebo zvýšení alebo znížení
dôchodku ALEBO kópia aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ ALEBO potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku.
Osoba na materskej dovolenke, študent, osoba v skúšobnej/ výpovednej, dôchodca poberajúci iba vdovský dôchodok nespĺňa podmienky splátkového predaja;
Starobný a invalidný dôchodca, zamestnanec na dobu určitú, zamestnanec v zahraničí, ktorému je mzda poukazovaná na bankový účet si môžu o splátkový predaj požiadať, ich žiadosti sú individuálne posudzované splátkovou spoločnosťou.
S reklamáciou tovaru sa môžete obrátiť priamo na autorizovaný servis alebo na našu predajňu v Trnave. V oboch prípadoch si pripravte doklad o kúpe.
Štandardný postup pri reklamácii veľkého spotrebiča je, kontaktovať servisné stredisko výrobcu spotrebiča a dohodnutie si termínu stretnutia so servisným technikom, ktorý pokazený spotrebič obhliadne, prípadne ho aj okamžite opraví. Odovzdá vám potvrdenie o servisnom zásahu a odíde.
Vašu objednávku môžete zrušiť telefonicky na 033/5351771 alebo e-mailom na adrese info@elektromax.sk
a) osobný odber do 1 hodiny = tovar je skladom na predajni a do 1 hodiny bude pripravený k vyzdvihnutiu;
b) osobný odber do 48 hodín = tovar sa na predajni nenachádza, je však v hlavnom sklade, odkiaľ ho do 48 hodín prevezieme a pripravíme k vyzdvihnutiu;
c) osobný odber po potvrdení objednávky = tovar sa na predajni ani v hlavnom sklade nenachádza, objednali sme ho u dodávateľa a čakáme na jeho doskladnenie.
Tovary doručujeme počas pracovných dní, do 48 hodín od nákupu (pokiaľ máme tovar skladom a objednávka bola urobená v pracovný deň do 12:00 hod). 48 hodín sa počíta od úhrady nákupu, ak ste sa rozhodli pre platbu prevodom, alebo od schválenia splátkovej zmluvy, ak ste sa rozhodli pre nákup na splátky (V prípade nákupu na splátky je potrebné navštíviť našu predajňu ELEKTROMAX v Trnave). Pri nákupe na dobierku sa 48 hodín počíta od zaslania objednávky.
Po zadaní objednávky termín naskladnenia tovaru na objednávku preverujeme s našim dodávateľom; akonáhle termín získame, budeme Vás kontaktovať a informovať o predpokladanom termíne dodania tovaru na adresu do našej predajne ELEKTROMAX v Trnave.
Zákazník je povinný pri preberaní tovaru od kuriéra vizuálne skontrolovať tovar a pri viditeľnom poškodení zásielky túto neprebrať a informáciu o poškodení u prepravcu zapísať. V prípade prebratia zásielky je povinný si zásielku skontrolovať a ak je poškodená neodkladne do 2 dní tento stav nahlásiť u prepravcu, ktorý zásielku doručil/ SPS alebo SDS/ a zapísať reklamáciu. Rovnako platí, že aj keď je zásielka vizuálne nepoškodená, je zákazník povinný si po prevzatí dodaný tovar skontrolovať a ak je tovar poškodený neodkladne, najneskôr do 2 dní túto skutočnosť nahlásiť u prepravcu a zapísať reklamáciu. V prípade že potrebuje zákazník s nahlásením reklamácie poškodenia pomôcť, môže sa obrátiť aj na našu predajňu mailom info@elektromax.sk alebo telefonicky 033/535 17 71 avšak do 1 dňa od prevzatia, aby sme dodržali termín daný prepravcom - nahlásenie do 2 dní.