Detailný popis produktu
Acer Predator Cestus 350
Chcete si zaobstarať spoľahlivú hernú myš, ktorá vás nenechá v štichu počas hry? Herná myš Acer má všetko, čo milovníci počítačových hier vyhľadávajú. Počítajte s maximálnym pohodlím, okamžitou odozvou a excelentnou presnosťou. Dosiahnete víťazstvo nad každým protivníkom vďaka 0,5ms odozve, citlivosti 16000 DPI a 8 tlačidlám. RGB podsvietenie dodá tú správnu hernú atmosféru. Telo myši je zhotovené s ohľadom na pravákov. Herná myš Acer spolupracuje s Windows 7, Windows 10 a Windows 11. Gaming myš Acer podčiarkuje čierna farba. Jej hmotnost zodpovedá 111 g.


Hlavné vlastnosti hernej myši Acer Predator Cestus 350
- Herná myš Acer ponúka maximálny komfort, rýchlu odozvu a precízny výkon
- Je vybavená optickým snímačom s infračerveným lúčom
- Má odozvu len 0,5 ms
- Senzor disponuje citlivosťou až 16000 DPI
- RGB podsvietenie prispeje k ideálnej hernej nálade
- Je vybavená 8 tlačidlami
- Prepínač DPI poskytuje schopnosť meniť konfiguráciu počas hrania
- S počítačom ju spojíte cez USB
- Jej hmotnosť je 111 g
Optická herná myš
Herná myš Acer je vybavená optickým snímačom, ktorý infračerveným svetelným lúčom presne identifikuje váš pohyb. Má pohotovú reakciu, konkrétne 0,5 ms, čo vám poskytne konkurenčnú prevahu. Senzor disponuje citlivosťou až 16000 DPI a vynikajúcou presnosťou zaisťuje plynulé sledovanie aj toho najjemnejšieho pohybu.


Kvalitné spracovanie si obľúbi každý hráč
Hracia myš Acer je osadená 8 tlačidlami, ktoré vám prinesú rozšírené funkcie ovládania myši. Prepínač DPI vám umožňuje voliť medzi nastavením počas hrania. S klasickým kolieskom na myši ste schopní pracovať s obsahom na obrazovke, ako ste zvyknutí.
Vychutnajte si aj jej ďalšie vlastnosti
S počítačom komunikuje cez USB. Herná myš k PC umožňuje prepínanie medzi používateľskými profilmi. Tým získate optimalizovaný výkon pre každú hru.
Rozhranie myši
Použitie myši
Kompatibilita
Tlačidlá myši
Ďalšie vlastnosti myši
Rozmery a hmotnosť
Farba
Tovar zakúpený cez eshop doručujú externé kuriérske spoločnosti, ktoré doručujú len počas pracovných dní. O termíne doručenia Vás bude daná spoločnosť informovať.
Peniaze Vám budú vrátené najneskôr do 5 pracovných dní.
Pokazený tovar môžete priniesť na pozáručný servis do našej predajne ELEKTROMAX v Trnave. Cenovú ponuku na opravu, Vám zašleme. Oprava prebehne až po vašom odsúhlasení.
Ak ste zamestnaný na trvalý pracovný pomer:
preukázať sa dokladom totožnosti a druhým doklam ako je (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a predložiť kópiu aktuálneho výpisu z účtu, kde
je uvedená výška príjmu a odosielateľ.
Ak ste živnostník:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas) a potvrdenie o výške daňovej povinnosti SZČO ALEBO potvrdenie o podaní daňového priznania – kladné.
Ak ste dôchodca:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a rozhodnutie (výmer) o priznaní alebo zvýšení alebo znížení
dôchodku ALEBO kópia aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ ALEBO potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku.
Osoba na materskej dovolenke, študent, osoba v skúšobnej/ výpovednej, dôchodca poberajúci iba vdovský dôchodok nespĺňa podmienky splátkového predaja;
Starobný a invalidný dôchodca, zamestnanec na dobu určitú, zamestnanec v zahraničí, ktorému je mzda poukazovaná na bankový účet si môžu o splátkový predaj požiadať, ich žiadosti sú individuálne posudzované splátkovou spoločnosťou.
S reklamáciou tovaru sa môžete obrátiť priamo na autorizovaný servis alebo na našu predajňu v Trnave. V oboch prípadoch si pripravte doklad o kúpe.
Štandardný postup pri reklamácii veľkého spotrebiča je, kontaktovať servisné stredisko výrobcu spotrebiča a dohodnutie si termínu stretnutia so servisným technikom, ktorý pokazený spotrebič obhliadne, prípadne ho aj okamžite opraví. Odovzdá vám potvrdenie o servisnom zásahu a odíde.
Vašu objednávku môžete zrušiť telefonicky na 033/5351771 alebo e-mailom na adrese info@elektromax.sk
a) osobný odber do 1 hodiny = tovar je skladom na predajni a do 1 hodiny bude pripravený k vyzdvihnutiu;
b) osobný odber do 48 hodín = tovar sa na predajni nenachádza, je však v hlavnom sklade, odkiaľ ho do 48 hodín prevezieme a pripravíme k vyzdvihnutiu;
c) osobný odber po potvrdení objednávky = tovar sa na predajni ani v hlavnom sklade nenachádza, objednali sme ho u dodávateľa a čakáme na jeho doskladnenie.
Tovary doručujeme počas pracovných dní, do 48 hodín od nákupu (pokiaľ máme tovar skladom a objednávka bola urobená v pracovný deň do 12:00 hod). 48 hodín sa počíta od úhrady nákupu, ak ste sa rozhodli pre platbu prevodom, alebo od schválenia splátkovej zmluvy, ak ste sa rozhodli pre nákup na splátky (V prípade nákupu na splátky je potrebné navštíviť našu predajňu ELEKTROMAX v Trnave). Pri nákupe na dobierku sa 48 hodín počíta od zaslania objednávky.
Po zadaní objednávky termín naskladnenia tovaru na objednávku preverujeme s našim dodávateľom; akonáhle termín získame, budeme Vás kontaktovať a informovať o predpokladanom termíne dodania tovaru na adresu do našej predajne ELEKTROMAX v Trnave.
Zákazník je povinný pri preberaní tovaru od kuriéra vizuálne skontrolovať tovar a pri viditeľnom poškodení zásielky túto neprebrať a informáciu o poškodení u prepravcu zapísať. V prípade prebratia zásielky je povinný si zásielku skontrolovať a ak je poškodená neodkladne do 2 dní tento stav nahlásiť u prepravcu, ktorý zásielku doručil/ SPS alebo SDS/ a zapísať reklamáciu. Rovnako platí, že aj keď je zásielka vizuálne nepoškodená, je zákazník povinný si po prevzatí dodaný tovar skontrolovať a ak je tovar poškodený neodkladne, najneskôr do 2 dní túto skutočnosť nahlásiť u prepravcu a zapísať reklamáciu. V prípade že potrebuje zákazník s nahlásením reklamácie poškodenia pomôcť, môže sa obrátiť aj na našu predajňu mailom info@elektromax.sk alebo telefonicky 033/535 17 71 avšak do 1 dňa od prevzatia, aby sme dodržali termín daný prepravcom - nahlásenie do 2 dní.
























