Detailný popis produktu
Ultra
Quad LNB s vysokým ziskom a nízkym šumom 40 mm PLL
IDLT-QDL412-ULTRA-OPN
Položka: 5930
Vysokovýkonné ultra LNB od spoločnosti Inverto boli špeciálne navrhnuté tak, aby riešili potrebu vynikajúceho príjmu
pod okrajmi satelitnej obruby, paraboly malých rozmerov alebo dlhé koaxiálne káble. Vďaka svojmu novému krmivu
dizajn horn a vynikajúce predné komponenty, tento LNB poskytuje vyšší zisk z konverzie, ale s nízkou hodnotou
šumové číslo a najlepší výkon fázového šumu. Kombinácia inovatívneho dizajnu podávacieho rohu, vyššia
špeciálne komponenty, vynikajúca izolácia krížovej polarizácie a pokročilý dizajn filtra umožňujú vylepšenie
manipulácia s rušivými a rušivými signálmi.
Tento LNB poskytuje skok v celkovom výkone príjmu v porovnaní so štandardnými LNB, čo umožňuje
príjem signálu z jedného satelitu, jeho distribúcia do štyroch set-top boxov s jedným tunerom (alebo dvoch
STB s dvojitým tunerom) a je pripravený na prenosy TV s ultra vysokým rozlíšením v rozlíšení 4K alebo 8K.
Tento jedinečný, navrhnutý tak, aby spĺňal prísne špecifikácie a vyrobený podľa najvyšších priemyselných štandardov
rad LNB je ideálnym riešením pre inštalácie s náročnými podmienkami príjmu.
Hlavné rysy:
▪ Nový dizajn podávacieho rohu
▪ Vynikajúci výkon pri fázovom šume, kompatibilný s DVB-S2X s podporou Ultra HD (4K a 8K) TV
▪ Vynikajúca izolácia krížovej polarizácie
▪ Veľmi nízke úrovne rušenia
▪ Vynikajúca hlučnosť s vysokým ziskom konverzie
▪ Vysoká 4G imunita
▪ Maximálna spoľahlivosť
10,7 GHz ~ 11,7 GHz
950 MHz ~ 1950 MHz
9,75 GHz
11,7 GHz ~ 12,75 GHz
1100 ~ 2150 MHz
10,6 GHz
0,2 dB typ. (0,7 dB max.)
± 2,0 MHz max.
± 1,0 MHz max.
-70 dBc/Hz
-80 dBc/Hz
-90 dBc/Hz
-100 dBc/Hz
60 ~ 70 dB
1 dB max. (od vrcholu k vrcholu)
4 dB max. (od vrcholu k vrcholu)
50 dB min.
+10 dBm min
0 dBm min.
22 dB min.
10,0 V ~ 14,0 V
16,0 V ~ 20,0 V
22 kHz ± 4 kHz
2,0 : 1 max.
-65 dBm max.
200 mA max. (10 V DC ~ 20 V DC)
-30 °C ~ +60 °C
75 Ω (typ F)
x4, typ F (samica)
177,4 g
Tovar zakúpený cez eshop doručujú externé kuriérske spoločnosti, ktoré doručujú len počas pracovných dní. O termíne doručenia Vás bude daná spoločnosť informovať.
Peniaze Vám budú vrátené najneskôr do 5 pracovných dní.
Pokazený tovar môžete priniesť na pozáručný servis do našej predajne ELEKTROMAX v Trnave. Cenovú ponuku na opravu, Vám zašleme. Oprava prebehne až po vašom odsúhlasení.
Ak ste zamestnaný na trvalý pracovný pomer:
preukázať sa dokladom totožnosti a druhým doklam ako je (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a predložiť kópiu aktuálneho výpisu z účtu, kde
je uvedená výška príjmu a odosielateľ.
Ak ste živnostník:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas) a potvrdenie o výške daňovej povinnosti SZČO ALEBO potvrdenie o podaní daňového priznania – kladné.
Ak ste dôchodca:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a rozhodnutie (výmer) o priznaní alebo zvýšení alebo znížení
dôchodku ALEBO kópia aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ ALEBO potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku.
Osoba na materskej dovolenke, študent, osoba v skúšobnej/ výpovednej, dôchodca poberajúci iba vdovský dôchodok nespĺňa podmienky splátkového predaja;
Starobný a invalidný dôchodca, zamestnanec na dobu určitú, zamestnanec v zahraničí, ktorému je mzda poukazovaná na bankový účet si môžu o splátkový predaj požiadať, ich žiadosti sú individuálne posudzované splátkovou spoločnosťou.
S reklamáciou tovaru sa môžete obrátiť priamo na autorizovaný servis alebo na našu predajňu v Trnave. V oboch prípadoch si pripravte doklad o kúpe.
Štandardný postup pri reklamácii veľkého spotrebiča je, kontaktovať servisné stredisko výrobcu spotrebiča a dohodnutie si termínu stretnutia so servisným technikom, ktorý pokazený spotrebič obhliadne, prípadne ho aj okamžite opraví. Odovzdá vám potvrdenie o servisnom zásahu a odíde.
Vašu objednávku môžete zrušiť telefonicky na 033/5351771 alebo e-mailom na adrese info@elektromax.sk
a) osobný odber do 1 hodiny = tovar je skladom na predajni a do 1 hodiny bude pripravený k vyzdvihnutiu;
b) osobný odber do 48 hodín = tovar sa na predajni nenachádza, je však v hlavnom sklade, odkiaľ ho do 48 hodín prevezieme a pripravíme k vyzdvihnutiu;
c) osobný odber po potvrdení objednávky = tovar sa na predajni ani v hlavnom sklade nenachádza, objednali sme ho u dodávateľa a čakáme na jeho doskladnenie.
Tovary doručujeme počas pracovných dní, do 48 hodín od nákupu (pokiaľ máme tovar skladom a objednávka bola urobená v pracovný deň do 12:00 hod). 48 hodín sa počíta od úhrady nákupu, ak ste sa rozhodli pre platbu prevodom, alebo od schválenia splátkovej zmluvy, ak ste sa rozhodli pre nákup na splátky (V prípade nákupu na splátky je potrebné navštíviť našu predajňu ELEKTROMAX v Trnave). Pri nákupe na dobierku sa 48 hodín počíta od zaslania objednávky.
Po zadaní objednávky termín naskladnenia tovaru na objednávku preverujeme s našim dodávateľom; akonáhle termín získame, budeme Vás kontaktovať a informovať o predpokladanom termíne dodania tovaru na adresu do našej predajne ELEKTROMAX v Trnave.
Zákazník je povinný pri preberaní tovaru od kuriéra vizuálne skontrolovať tovar a pri viditeľnom poškodení zásielky túto neprebrať a informáciu o poškodení u prepravcu zapísať. V prípade prebratia zásielky je povinný si zásielku skontrolovať a ak je poškodená neodkladne do 2 dní tento stav nahlásiť u prepravcu, ktorý zásielku doručil/ SPS alebo SDS/ a zapísať reklamáciu. Rovnako platí, že aj keď je zásielka vizuálne nepoškodená, je zákazník povinný si po prevzatí dodaný tovar skontrolovať a ak je tovar poškodený neodkladne, najneskôr do 2 dní túto skutočnosť nahlásiť u prepravcu a zapísať reklamáciu. V prípade že potrebuje zákazník s nahlásením reklamácie poškodenia pomôcť, môže sa obrátiť aj na našu predajňu mailom info@elektromax.sk alebo telefonicky 033/535 17 71 avšak do 1 dňa od prevzatia, aby sme dodržali termín daný prepravcom - nahlásenie do 2 dní.