Detailný popis produktu
Popis produktu
kuchynský robot • príkon 1 200 W • objem hlavnej nádoby 5 l • 6 rýchlostí • planetárny systém miešania • miesenie, mletie, strúhanie, šľahanie • nerezová nádoba • celokovové vyhotovenie • plynulá regulácia rýchlosti • displej • váha • hmotnosť 14,5 kg
Catler KM 8013
Ponorte sa do sveta pečenia a varenia a predveďte svoj kulinársky um. Kuchynský robot CATLER KM 8013 vám uľahčí tú najťažšiu prácu. Tento praktický kuchynský pomocník vám pomôže s prípravou ciest, krémov, šľahačiek a omáčok, mletím mäsa, vážením surovín, výrobou domácich údenín aj strúhaním. Vybavený je nerezovou misou s bohatým objemom 5 litrov a jeho príkon 1 200 W je zárukou precíznych výsledkov, nech už budete pripravovať čokoľvek.
Spoľahlivý kuchynský robot
Tento kuchynský robot ponúka celkom šesť rýchlostí, takže sa ľahko prispôsobí potrebám spracovávaných potravín. Vyrobený je z mimoriadne odolného kovu a jeho srdcom je spoľahlivý AC motor. Zaujme aj vďaka kompaktnejším rozmerom, vďaka ktorým nájde svoje miesto aj v menších kuchyniach. Robot využíva planetárny systém pohybu, vďaka ktorému dokáže surovíny premiešať s maximálnou dôkladnosťou.
Kľúčové vlastnosti:
- Kuchynský robot s planetárnym systémom miesenia
- Výkonný AC motor s príkonom 1 200 W
- Kovové vnútorné prevody a hliníkový plášť pre maximálnu odolnosť
- Funkcia šľahania, miesenia, strúhania, mletia a váženia
- Voľba zo šiestich rýchlostí
- Nerezová misa s objemom 5 litrov
- Integrovaná váha s digitálnym displejom
Pečte, varte, strúhajte
Súčasťou balenia tohto kuchynského robota je aj súprava príslušenstva pre jeho multifunkčné využitie. Konkrétne v súprave nájdete misu, hnetací hák, plochú metlu, balónovú metlu, mlynček na mäso, nadstavec na údeniny a jemné, hrubé aj plátkovacie strúhadlo.
Technické parametre
Ďalšie parametre | |
---|---|
Záruka | 24 mesiacov |
Rozšírená záruka SK | - |
Planetárny systém miešania | Áno |
Objem hlavnej nádoby | 5,00 l |
Ovládanie | mechanické-gombíkové |
Počet rýchlostí | 6 |
Pulzný spínač | Áno |
Plynulá regulácia rýchlosti | Nie |
Príkon robota | 1200 W |
Materiál nádoby | nerez |
Značka kvality dTest | Nie |
Retro | Nie |
Príslušenstvo v balení | bubienkové strúhadlo, hnetacie hák, miešacia metla, mlynček na mäso, šľahacia metla |
Špeciálne funkcie | plnenie údenín |
Typ robota | pákovy |
Materiál | hliník |
Farba | čierna |
Značky | Catler |
Rozmery výrobku | |
Hmotnosť výrobku | 14.5 kg |
Rozmery balenia | |
Šírka výrobku | 75.8 cm |
Výška výrobku | 46.8 cm |
Hĺbka výrobku | 28.3 cm |
Hmotnosť výrobku | 16.6 kg |
Tovar zakúpený cez eshop doručujú externé kuriérske spoločnosti, ktoré doručujú len počas pracovných dní. O termíne doručenia Vás bude daná spoločnosť informovať.
Peniaze Vám budú vrátené najneskôr do 5 pracovných dní.
Pokazený tovar môžete priniesť na pozáručný servis do našej predajne ELEKTROMAX v Trnave. Cenovú ponuku na opravu, Vám zašleme. Oprava prebehne až po vašom odsúhlasení.
Ak ste zamestnaný na trvalý pracovný pomer:
preukázať sa dokladom totožnosti a druhým doklam ako je (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a predložiť kópiu aktuálneho výpisu z účtu, kde
je uvedená výška príjmu a odosielateľ.
Ak ste živnostník:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas) a potvrdenie o výške daňovej povinnosti SZČO ALEBO potvrdenie o podaní daňového priznania – kladné.
Ak ste dôchodca:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a rozhodnutie (výmer) o priznaní alebo zvýšení alebo znížení
dôchodku ALEBO kópia aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ ALEBO potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku.
Osoba na materskej dovolenke, študent, osoba v skúšobnej/ výpovednej, dôchodca poberajúci iba vdovský dôchodok nespĺňa podmienky splátkového predaja;
Starobný a invalidný dôchodca, zamestnanec na dobu určitú, zamestnanec v zahraničí, ktorému je mzda poukazovaná na bankový účet si môžu o splátkový predaj požiadať, ich žiadosti sú individuálne posudzované splátkovou spoločnosťou.
S reklamáciou tovaru sa môžete obrátiť priamo na autorizovaný servis alebo na našu predajňu v Trnave. V oboch prípadoch si pripravte doklad o kúpe.
Štandardný postup pri reklamácii veľkého spotrebiča je, kontaktovať servisné stredisko výrobcu spotrebiča a dohodnutie si termínu stretnutia so servisným technikom, ktorý pokazený spotrebič obhliadne, prípadne ho aj okamžite opraví. Odovzdá vám potvrdenie o servisnom zásahu a odíde.
Vašu objednávku môžete zrušiť telefonicky na 033/5351771 alebo e-mailom na adrese info@elektromax.sk
a) osobný odber do 1 hodiny = tovar je skladom na predajni a do 1 hodiny bude pripravený k vyzdvihnutiu;
b) osobný odber do 48 hodín = tovar sa na predajni nenachádza, je však v hlavnom sklade, odkiaľ ho do 48 hodín prevezieme a pripravíme k vyzdvihnutiu;
c) osobný odber po potvrdení objednávky = tovar sa na predajni ani v hlavnom sklade nenachádza, objednali sme ho u dodávateľa a čakáme na jeho doskladnenie.
Tovary doručujeme počas pracovných dní, do 48 hodín od nákupu (pokiaľ máme tovar skladom a objednávka bola urobená v pracovný deň do 12:00 hod). 48 hodín sa počíta od úhrady nákupu, ak ste sa rozhodli pre platbu prevodom, alebo od schválenia splátkovej zmluvy, ak ste sa rozhodli pre nákup na splátky (V prípade nákupu na splátky je potrebné navštíviť našu predajňu ELEKTROMAX v Trnave). Pri nákupe na dobierku sa 48 hodín počíta od zaslania objednávky.
Po zadaní objednávky termín naskladnenia tovaru na objednávku preverujeme s našim dodávateľom; akonáhle termín získame, budeme Vás kontaktovať a informovať o predpokladanom termíne dodania tovaru na adresu do našej predajne ELEKTROMAX v Trnave.
Zákazník je povinný pri preberaní tovaru od kuriéra vizuálne skontrolovať tovar a pri viditeľnom poškodení zásielky túto neprebrať a informáciu o poškodení u prepravcu zapísať. V prípade prebratia zásielky je povinný si zásielku skontrolovať a ak je poškodená neodkladne do 2 dní tento stav nahlásiť u prepravcu, ktorý zásielku doručil/ SPS alebo SDS/ a zapísať reklamáciu. Rovnako platí, že aj keď je zásielka vizuálne nepoškodená, je zákazník povinný si po prevzatí dodaný tovar skontrolovať a ak je tovar poškodený neodkladne, najneskôr do 2 dní túto skutočnosť nahlásiť u prepravcu a zapísať reklamáciu. V prípade že potrebuje zákazník s nahlásením reklamácie poškodenia pomôcť, môže sa obrátiť aj na našu predajňu mailom info@elektromax.sk alebo telefonicky 033/535 17 71 avšak do 1 dňa od prevzatia, aby sme dodržali termín daný prepravcom - nahlásenie do 2 dní.