Doprava zadarmo od 200€
Adata SC740 500GB USB3.2 Gen2 HDD SSD externý
Neohodnotené
Kód produktu: 102860 Značka: ADATA
Adata SC740 500GB USB3.2 Gen2 HDD SSD externý 5
Loading...

Adata SC740 500GB USB3.2 Gen2 HDD SSD externý

Neohodnotené
Kód produktu: 102860 Značka: ADATA
Cena
54,99 €
Dostupnosť
Skladom (1 ks)
Možnosti doručenia
Možnosti platby
Ľahké vrátenie tovaru
Ako môžeme pomôcť?
Máte otázku k danému produktu?
Radi zodpovieme. Napíšte nám!

Detailné informácie

Popis produktu

Detailný popis produktu

Externý SSD disk/USB flash SC740
Jednotka SC740 podporuje vysokorýchlostný prenos cez rozhranie USB 3.2 Gen2 s rýchlosťami čítania/zápisu až 1050/1000 MB/sa šírkou prenosového pásma až 10 Gb za sekundu. Veľké súbory je možné upravovať a otvárať priamo na jednotke SC740, ktorá tiež podporuje prenos súborov s telefónmi radu iPhone 16 alebo priamy záznam videí Apple ProRes s najvyššími typmi modelov telefónov iPhone, takže je práca s ňou vždy hladká a bez problémov.

Jednotka SC740 obsahuje integrovaný prenosový kábel USB-C a káblovú svorku pre ľahké ukladanie a prenosnosť. Používanie externej jednotky SSD nebolo ešte nikdy tak intuitívne a praktické.

*Integrovaný prenosový kábel USB-C
*Odolnosť proti nárazu pri páde z výšky 1,22 m podľa MIL-STD-810G 516.6
*Podporuje najnovších generáciu herných konzol (PS5, XBOX)

Rozhranie: USB 3.2 Gen 2 (10Gbps) (spätne kompatibilný s USB 2.0)
Rýchlosť čítania: až 1050 MB/s
Rýchlosť zápisu: až 1000 MB/s
Farba: modrá
Rozmery: 121,75 x 40,5 x 22,3 mm
Dĺžka kábla: 127 mm
Váha: 40g
Operačný systém: Windows 10/11, macOS 13 alebo novší (je nutné formátovanie), Linux Kernel 6 alebo novší, Android 13 alebo novší

Parametre

Parametre produktu

EAN: 4711085949851

Kategórie produktu

Často kladené otázky
Často kladené otázky
Doručujete aj cez víkend tovar zakúpený cez eshop?

Tovar zakúpený cez eshop doručujú externé kuriérske spoločnosti, ktoré doručujú len počas pracovných dní. O termíne doručenia Vás bude daná spoločnosť informovať.

Kedy mi budú vrátené peniaze za stornovanú objednávku?

Peniaze Vám budú vrátené najneskôr do 5 pracovných dní.

Môžem k Vám priniesť tovar na reklamáciu i keď už uplynula dvojročná záruka?

Pokazený tovar môžete priniesť na pozáručný servis do našej predajne ELEKTROMAX v Trnave. Cenovú ponuku na opravu, Vám zašleme. Oprava prebehne až po vašom odsúhlasení.

Čo všetko potrebujem k vybaveniu úveru?

Ak ste zamestnaný na trvalý pracovný pomer:
preukázať sa dokladom totožnosti a druhým doklam ako je  (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a predložiť kópiu aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ.

Ak ste živnostník:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas) a potvrdenie o výške daňovej povinnosti SZČO ALEBO potvrdenie o podaní daňového priznania – kladné.

Ak ste dôchodca:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a rozhodnutie (výmer) o priznaní alebo zvýšení alebo znížení dôchodku ALEBO kópia aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ ALEBO potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku.

Môže si o splátkový predaj požiadať osoba na materskej dovolenke, študent, osoba v skúšobnej/ výpovednej dobe, dôchodca (starobný, invalidný), zamestnanec na dobu určitú alebo v zahraničí?

Osoba na materskej dovolenke, študent, osoba v skúšobnej/ výpovednej, dôchodca poberajúci iba vdovský dôchodok nespĺňa podmienky splátkového predaja;

Starobný a invalidný dôchodca, zamestnanec na dobu určitú, zamestnanec v zahraničí, ktorému je mzda poukazovaná na bankový účet si môžu o splátkový predaj požiadať, ich žiadosti sú individuálne posudzované splátkovou spoločnosťou.

Kam sa môžem obrátiť s reklamáciou tovaru zakúpeného cez eshop?

S reklamáciou tovaru sa môžete obrátiť priamo na autorizovaný servis alebo na našu predajňu v Trnave. V oboch prípadoch si pripravte doklad o kúpe.

Ako reklamovať veľký spotrebič (napr. chladničku, práčku a iné)?

Štandardný postup pri reklamácii veľkého spotrebiča je, kontaktovať servisné stredisko výrobcu spotrebiča a dohodnutie si termínu stretnutia so servisným technikom, ktorý pokazený spotrebič obhliadne, prípadne ho aj okamžite opraví. Odovzdá vám potvrdenie o servisnom zásahu a odíde.

Ako môžete zrušiť svoju objednávku?

Vašu objednávku môžete zrušiť telefonicky na 033/5351771 alebo e-mailom na adrese info@elektromax.sk

Aké sú termíny vyzdvihnutia tovaru z objednávky so spôsobom doručenia „osobný odber“?

a) osobný odber do 1 hodiny = tovar je skladom na predajni a do 1 hodiny bude pripravený k vyzdvihnutiu;
b) osobný odber do 48 hodín = tovar sa na predajni nenachádza, je však v hlavnom sklade, odkiaľ ho do 48 hodín prevezieme a pripravíme k vyzdvihnutiu;
c) osobný odber po potvrdení objednávky =  tovar sa na predajni ani v hlavnom sklade nenachádza, objednali sme ho u dodávateľa a čakáme na jeho doskladnenie.

Kedy mi bude doručený tovar?

Tovary doručujeme počas pracovných dní, do 48 hodín od nákupu (pokiaľ máme tovar skladom a objednávka bola urobená v pracovný deň do 12:00 hod). 48 hodín sa počíta od úhrady nákupu, ak ste sa rozhodli pre platbu prevodom, alebo od schválenia splátkovej zmluvy, ak ste sa rozhodli pre nákup na splátky (V prípade nákupu na splátky je potrebné navštíviť našu predajňu ELEKTROMAX v Trnave). Pri nákupe na dobierku sa 48 hodín počíta od zaslania objednávky.

Kedy mi bude doručený tovar „na objednávku“?

Po zadaní objednávky termín naskladnenia tovaru na objednávku preverujeme s našim dodávateľom; akonáhle termín získame, budeme Vás kontaktovať a informovať o predpokladanom termíne dodania tovaru na adresu do našej predajne ELEKTROMAX v Trnave.

Čo robiť ak mi bol doručený „poškodený tovar“?

Zákazník  je povinný pri preberaní tovaru od kuriéra vizuálne skontrolovať tovar a pri viditeľnom poškodení zásielky túto neprebrať a informáciu o poškodení u prepravcu zapísať. V prípade prebratia zásielky je povinný si zásielku skontrolovať a ak je poškodená neodkladne do 2 dní tento stav nahlásiť  u prepravcu, ktorý zásielku doručil/ SPS alebo SDS/ a zapísať reklamáciu.  Rovnako platí, že aj keď je zásielka vizuálne nepoškodená, je zákazník povinný si po prevzatí dodaný tovar skontrolovať a ak je tovar poškodený neodkladne, najneskôr do 2 dní túto skutočnosť nahlásiť u prepravcu a zapísať reklamáciu. V prípade že potrebuje zákazník s nahlásením reklamácie poškodenia pomôcť, môže sa obrátiť aj na našu predajňu mailom info@elektromax.sk alebo telefonicky 033/535 17 71 avšak do 1 dňa od prevzatia, aby sme dodržali termín daný prepravcom - nahlásenie do 2 dní.

Značky
54,99 €