Detailný popis produktu
Mini kombinovaná chladnička Orava RGO-103 AW
Hlučnosť – 41 dB
Hlučnosť chladničky je dôležitý parametrom pri výbere chladničky. Nikto predsa netúži po zvukoch, ktorými by ho mohol spotrebič počas svojej prevádzky vyrušovať. Ani cez deň, ani v noci. Nízka hlučnosť, avšak vysoká spoľahlivosť mrazenia a chladenia sú to, čo od nového spotrebiča očakávame. Chladnička Orava uspokojí obe vaše predstavy.

Objem 89l
Tento údaj vám napovie, aké množstvo potravín sa zmestí do chladničky. Čím väčší objem, tým viac potravín a jedál si v nej uložíte na neskôr. Tento údaj by ste si mali pri výbere chladničky všímať o to viac, ak ste súčasťou viacpočetnej rodiny, kde sa robia naozaj veľké zásoby, alebo ak nakupujete potraviny zriedkavejšie, avšak nárazovo, vo veľkých množstvách.Vyberateľné poličky
Vďaka vyberateľným poličkám je manipulácia s potravinami v chladničke veľmi jednoduchá. Poličky si môžete vytiahnuť, aby ste do nich uvarené jedlo a suroviny vložili tak hlboko, ako potrebujete. V chladničke si tak vytvoríte prehľadný systém a dostatok miesta na zásoby. Možnosť vyberať poličky oceníte aj pri dôkladnom a precíznom umývaní chladničky raz za čas, aby žiarila čistotou a bola hygienicky vhodným miestom na uskladenenie potravín.

Kompaktné rozmery
Kompaktné rozmery chladiacho zariadenia vám umožnia umiestniť ho aj do veľmi malých priestorov. O možnosť uložiť si zásoby tak nepídete ani v prípade, že vaše bývanie nie je príliš veľkorysé na metráž.- Farba:Biela
- Ročná spotreba energie: 108 kWh
- Energetická trieda: E
- Rozmery (cm): 48x50x82,1 cm
- Hmotnosť (kg): 23.9
- Typ chladničky: Mini kombinovaná
- Zabudovateľná/voĺne stojaca: Nie/Áno
- Celkový čistý objem mrazničky (l): 12
- Celkový čistý objem chladničky (l): 77
- Hlučnosť max.: 41 dB
- Počet zásuviek v mrazničke: 1
- Automatické rozmrazovanie: Nie
- No Frost: Nie
- Less Frost: Nie
Parametre produktu
EAN: | 8586016727312 |
---|---|
Objem chladničky v litroch: | 77l |
Objem mrazničky v litroch: | 12l |
Rozmery (výška): | 82cm |
Celkový objem v litroch: | 89l |
Počet termostatov: | 1 |
Protinámrazový systém: | - |
Antibakteriálna úprava: | Áno |
Zóna 0°C: | - |
Ventilátor: | - |
Energetická trieda: | E |
Spotreba energie za rok (kWh): | 108kWh |
Hlučnosť: | 41dB |
Osvetlenie chladničky: | LED |
Spotreba v Euro/rok (0.125 Eur/kWh): | 13.50Eur |
Uchytenie dverí: | Pravésmožnosťouzmenyvľavo |
Dizajn skrine: | Voľnestojace |
Vstavaný displej: | - |
Motor Chladničky INVERTOR: | - |
Rozmery (šírka): | 48cm |
Rozmery (hĺbka): | 50cm |
Kategórie produktu
Tovar zakúpený cez eshop doručujú externé kuriérske spoločnosti, ktoré doručujú len počas pracovných dní. O termíne doručenia Vás bude daná spoločnosť informovať.
Peniaze Vám budú vrátené najneskôr do 5 pracovných dní.
Pokazený tovar môžete priniesť na pozáručný servis do našej predajne ELEKTROMAX v Trnave. Cenovú ponuku na opravu, Vám zašleme. Oprava prebehne až po vašom odsúhlasení.
Ak ste zamestnaný na trvalý pracovný pomer:
preukázať sa dokladom totožnosti a druhým doklam ako je (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a predložiť kópiu aktuálneho výpisu z účtu, kde
je uvedená výška príjmu a odosielateľ.
Ak ste živnostník:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas) a potvrdenie o výške daňovej povinnosti SZČO ALEBO potvrdenie o podaní daňového priznania – kladné.
Ak ste dôchodca:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a rozhodnutie (výmer) o priznaní alebo zvýšení alebo znížení
dôchodku ALEBO kópia aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ ALEBO potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku.
Osoba na materskej dovolenke, študent, osoba v skúšobnej/ výpovednej, dôchodca poberajúci iba vdovský dôchodok nespĺňa podmienky splátkového predaja;
Starobný a invalidný dôchodca, zamestnanec na dobu určitú, zamestnanec v zahraničí, ktorému je mzda poukazovaná na bankový účet si môžu o splátkový predaj požiadať, ich žiadosti sú individuálne posudzované splátkovou spoločnosťou.
S reklamáciou tovaru sa môžete obrátiť priamo na autorizovaný servis alebo na našu predajňu v Trnave. V oboch prípadoch si pripravte doklad o kúpe.
Štandardný postup pri reklamácii veľkého spotrebiča je, kontaktovať servisné stredisko výrobcu spotrebiča a dohodnutie si termínu stretnutia so servisným technikom, ktorý pokazený spotrebič obhliadne, prípadne ho aj okamžite opraví. Odovzdá vám potvrdenie o servisnom zásahu a odíde.
Vašu objednávku môžete zrušiť telefonicky na 033/5351771 alebo e-mailom na adrese info@elektromax.sk
a) osobný odber do 1 hodiny = tovar je skladom na predajni a do 1 hodiny bude pripravený k vyzdvihnutiu;
b) osobný odber do 48 hodín = tovar sa na predajni nenachádza, je však v hlavnom sklade, odkiaľ ho do 48 hodín prevezieme a pripravíme k vyzdvihnutiu;
c) osobný odber po potvrdení objednávky = tovar sa na predajni ani v hlavnom sklade nenachádza, objednali sme ho u dodávateľa a čakáme na jeho doskladnenie.
Tovary doručujeme počas pracovných dní, do 48 hodín od nákupu (pokiaľ máme tovar skladom a objednávka bola urobená v pracovný deň do 12:00 hod). 48 hodín sa počíta od úhrady nákupu, ak ste sa rozhodli pre platbu prevodom, alebo od schválenia splátkovej zmluvy, ak ste sa rozhodli pre nákup na splátky (V prípade nákupu na splátky je potrebné navštíviť našu predajňu ELEKTROMAX v Trnave). Pri nákupe na dobierku sa 48 hodín počíta od zaslania objednávky.
Po zadaní objednávky termín naskladnenia tovaru na objednávku preverujeme s našim dodávateľom; akonáhle termín získame, budeme Vás kontaktovať a informovať o predpokladanom termíne dodania tovaru na adresu do našej predajne ELEKTROMAX v Trnave.
Zákazník je povinný pri preberaní tovaru od kuriéra vizuálne skontrolovať tovar a pri viditeľnom poškodení zásielky túto neprebrať a informáciu o poškodení u prepravcu zapísať. V prípade prebratia zásielky je povinný si zásielku skontrolovať a ak je poškodená neodkladne do 2 dní tento stav nahlásiť u prepravcu, ktorý zásielku doručil/ SPS alebo SDS/ a zapísať reklamáciu. Rovnako platí, že aj keď je zásielka vizuálne nepoškodená, je zákazník povinný si po prevzatí dodaný tovar skontrolovať a ak je tovar poškodený neodkladne, najneskôr do 2 dní túto skutočnosť nahlásiť u prepravcu a zapísať reklamáciu. V prípade že potrebuje zákazník s nahlásením reklamácie poškodenia pomôcť, môže sa obrátiť aj na našu predajňu mailom info@elektromax.sk alebo telefonicky 033/535 17 71 avšak do 1 dňa od prevzatia, aby sme dodržali termín daný prepravcom - nahlásenie do 2 dní.