Doprava zadarmo od 200€
Mio MiVue C545 HDR Autokamera
Neohodnotené
Kód produktu: 99850 Značka: MIO
PP303b8
Loading...

Mio MiVue C545 HDR Autokamera

Neohodnotené
Kód produktu: 99850 Značka: MIO
Cena
84,99 €
Dostupnosť
Skladom (1 ks)
Možnosti doručenia
Možnosti platby
Ľahké vrátenie tovaru
Ako môžeme pomôcť?
Máte otázku k danému produktu?
Radi zodpovieme. Napíšte nám!

Detailné informácie

Popis produktu

Detailný popis produktu

MIO MiVue C545

Kamera do auta MIO MiVue C545 ...

Nikdy nemôžete vedieť, čo by sa vám na ceste mohlo stať. Preto je dobré rozhodnutie zaobstarať si do auta záznamovú kameru. Záznam, ktorý kamera vytvorí, môžete v prípade potreby použiť ako dôkaz. Predná kamera do auta MIO MiVue C545 môže nahrávať videá v maximálnom rozlíšení Full HD (1920×1080) pri snímkovej frekvencii 60 sn./s. Vďaka tomuto rozlíšeniu vyniknú detaily a obraz bude dostatočne kvalitný. Čierna skrinka do auta si poradí so zaznamenávaním obrazu v uhle 140°. To úplne postačí na snímanie oboch jazdných pruhov aj ich okolia.

Kamera do auta MIO MiVue C545 ...

Autokamera MIO MiVue C545 – podstatné vlastnosti

  • Táto palubná kamera do auta vyhotoví záznam v maximálnom rozlíšení Full HD (1920×1080)
  • Čierna skrinka do auta MIO MiVue C545 nahráva obraz pri 60 sn./s
  • Kamera do auta má slot na pamäťové karty micro SD, micro SDHC a micro SDXC
  • Podporované video formáty: H.264 a MP4

Táto kamera je určená na vyhotovenie záznamu z predného skla.

Batéria autokamery MIO MiVue C545 má celkovú kapacitu 240 mAh.

Parametre a špecifikácia

Farba

Farba: Čierna

Pamäť a ukladanie

Typ pamäťovej karty: micro SD, micro SDHC, micro SDXC
Podporované video formáty: H.264, MP4
Max. veľkosť SD karty: 256 GB

Rozmery a hmotnosť

Hmotnosť: 69 g
Šírka: 6,1 cm
Výška: 5,46 cm
Hĺbka: 3,37 cm

Hlavný

Uhol záberu: 140 °
Svetelnosť objektívu: f/1,8
Uhlopriečka displeja: 2"

Parametre videa

Maximálne rozlíšenie videa: Full HD (1920×1080)

Typ a funkcie

Typ: Do auta

Batéria

Kapacita batérie:240 mAh
Parametre

Parametre produktu

EAN: 4713264286306

Kategórie produktu

Často kladené otázky
Často kladené otázky
Doručujete aj cez víkend tovar zakúpený cez eshop?

Tovar zakúpený cez eshop doručujú externé kuriérske spoločnosti, ktoré doručujú len počas pracovných dní. O termíne doručenia Vás bude daná spoločnosť informovať.

Kedy mi budú vrátené peniaze za stornovanú objednávku?

Peniaze Vám budú vrátené najneskôr do 5 pracovných dní.

Môžem k Vám priniesť tovar na reklamáciu i keď už uplynula dvojročná záruka?

Pokazený tovar môžete priniesť na pozáručný servis do našej predajne ELEKTROMAX v Trnave. Cenovú ponuku na opravu, Vám zašleme. Oprava prebehne až po vašom odsúhlasení.

Čo všetko potrebujem k vybaveniu úveru?

Ak ste zamestnaný na trvalý pracovný pomer:
preukázať sa dokladom totožnosti a druhým doklam ako je  (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a predložiť kópiu aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ.

Ak ste živnostník:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas) a potvrdenie o výške daňovej povinnosti SZČO ALEBO potvrdenie o podaní daňového priznania – kladné.

Ak ste dôchodca:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a rozhodnutie (výmer) o priznaní alebo zvýšení alebo znížení dôchodku ALEBO kópia aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ ALEBO potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku.

Môže si o splátkový predaj požiadať osoba na materskej dovolenke, študent, osoba v skúšobnej/ výpovednej dobe, dôchodca (starobný, invalidný), zamestnanec na dobu určitú alebo v zahraničí?

Osoba na materskej dovolenke, študent, osoba v skúšobnej/ výpovednej, dôchodca poberajúci iba vdovský dôchodok nespĺňa podmienky splátkového predaja;

Starobný a invalidný dôchodca, zamestnanec na dobu určitú, zamestnanec v zahraničí, ktorému je mzda poukazovaná na bankový účet si môžu o splátkový predaj požiadať, ich žiadosti sú individuálne posudzované splátkovou spoločnosťou.

Kam sa môžem obrátiť s reklamáciou tovaru zakúpeného cez eshop?

S reklamáciou tovaru sa môžete obrátiť priamo na autorizovaný servis alebo na našu predajňu v Trnave. V oboch prípadoch si pripravte doklad o kúpe.

Ako reklamovať veľký spotrebič (napr. chladničku, práčku a iné)?

Štandardný postup pri reklamácii veľkého spotrebiča je, kontaktovať servisné stredisko výrobcu spotrebiča a dohodnutie si termínu stretnutia so servisným technikom, ktorý pokazený spotrebič obhliadne, prípadne ho aj okamžite opraví. Odovzdá vám potvrdenie o servisnom zásahu a odíde.

Ako môžete zrušiť svoju objednávku?

Vašu objednávku môžete zrušiť telefonicky na 033/5351771 alebo e-mailom na adrese info@elektromax.sk

Aké sú termíny vyzdvihnutia tovaru z objednávky so spôsobom doručenia „osobný odber“?

a) osobný odber do 1 hodiny = tovar je skladom na predajni a do 1 hodiny bude pripravený k vyzdvihnutiu;
b) osobný odber do 48 hodín = tovar sa na predajni nenachádza, je však v hlavnom sklade, odkiaľ ho do 48 hodín prevezieme a pripravíme k vyzdvihnutiu;
c) osobný odber po potvrdení objednávky =  tovar sa na predajni ani v hlavnom sklade nenachádza, objednali sme ho u dodávateľa a čakáme na jeho doskladnenie.

Kedy mi bude doručený tovar?

Tovary doručujeme počas pracovných dní, do 48 hodín od nákupu (pokiaľ máme tovar skladom a objednávka bola urobená v pracovný deň do 12:00 hod). 48 hodín sa počíta od úhrady nákupu, ak ste sa rozhodli pre platbu prevodom, alebo od schválenia splátkovej zmluvy, ak ste sa rozhodli pre nákup na splátky (V prípade nákupu na splátky je potrebné navštíviť našu predajňu ELEKTROMAX v Trnave). Pri nákupe na dobierku sa 48 hodín počíta od zaslania objednávky.

Kedy mi bude doručený tovar „na objednávku“?

Po zadaní objednávky termín naskladnenia tovaru na objednávku preverujeme s našim dodávateľom; akonáhle termín získame, budeme Vás kontaktovať a informovať o predpokladanom termíne dodania tovaru na adresu do našej predajne ELEKTROMAX v Trnave.

Čo robiť ak mi bol doručený „poškodený tovar“?

Zákazník  je povinný pri preberaní tovaru od kuriéra vizuálne skontrolovať tovar a pri viditeľnom poškodení zásielky túto neprebrať a informáciu o poškodení u prepravcu zapísať. V prípade prebratia zásielky je povinný si zásielku skontrolovať a ak je poškodená neodkladne do 2 dní tento stav nahlásiť  u prepravcu, ktorý zásielku doručil/ SPS alebo SDS/ a zapísať reklamáciu.  Rovnako platí, že aj keď je zásielka vizuálne nepoškodená, je zákazník povinný si po prevzatí dodaný tovar skontrolovať a ak je tovar poškodený neodkladne, najneskôr do 2 dní túto skutočnosť nahlásiť u prepravcu a zapísať reklamáciu. V prípade že potrebuje zákazník s nahlásením reklamácie poškodenia pomôcť, môže sa obrátiť aj na našu predajňu mailom info@elektromax.sk alebo telefonicky 033/535 17 71 avšak do 1 dňa od prevzatia, aby sme dodržali termín daný prepravcom - nahlásenie do 2 dní.

Recenzie našich zákazníkov

4,9 550 hodnotení
Napísať recenziu

Overený zákazník - Heureka | 16.09.2025
+ Spoľahlivosť,kvalita,komunikácia.

Môj nákup v tomto obchode prvý krát.Som veľmi spokojný.
Overený zákazník - Heureka | 15.10.2025
+ Najlepšia cena, osobný prístup a výborná komunikácia.

Výborná skúsenosť.
Miroslav Gažo | 24.04.2025
Ochotný personál.
Overený zákazník - Heureka | 13.05.2025
veľká a pekná predajňa, milá obsluha na pobočke v Trnave
Overený zákazník - Heureka | 07.07.2025
Všetko ok rýchlo personál mi vyšiel v ústrety ohľadom fakturácie.
Overený zákazník - Heureka | 05.10.2025
+ Tovar skladom
+ Rýchlosť dodania
- Nemožnosť dodať tovar do balikoboxu

Overený zákazník - Heureka | 03.09.2025
+ Rýchlosť vybavenia objednávky,cena

Patrik | 26.05.2025
Skvelý výber, veľmi ochotný personál, super služby. Nemám čo vytknúť.
Overený zákazník - Heureka | 01.08.2025
+ Prehladny eshop, dobra komunikacia

Overený zákazník - Heureka | 13.08.2025
+ Ochotny personal

Overený zákazník - Heureka | 05.05.2025
Večer okolo 22.00 som objednal a doobeda som to mal doručené! Maximálna spokojnosť, bezproblémové objednanie a doručenie do zhruba 12 hod! Perfektné!
Overený zákazník - Heureka | 15.08.2025
+ Prijateľné ceny
+ Výborná komunikácia

Tento obchod srdečne odporúčam každému, majú skvelé ceny, doprava zdarma. Perfektné. Pán majiteľ ma telefonicky informoval kedy mi bude chladnička doručená.
Overený zákazník - Heureka | 11.11.2025
+ Prehľadný e-shop,dobre sa orientuje.

Rýhla doprava,perfektne zabalené.U mňa spokojnosť.
Overený zákazník - Heureka | 11.05.2025
+ Super komunikácia; Veľký výber; Dobré ceny; Rýchlosť dodania; Dodanie zdarma; Pekne zabalené. Tento obchod nemá žiadnu nevýhodu. Spokojnosť od samého začiatku objednania ...

Overený zákazník - Heureka | 29.08.2025
+ - moja prvá objednávka z tohto obchodu
+ - mali to, čo som hľadal
+ - celkom dobrý výber aj ceny

Zásielka mi prišla veľmi dobre zabalená na 1*, za čo veľmi pekne ďakujem.
Overený zákazník - Heureka | 16.08.2025
široký sortiment vodokurenárského tovaru prijateľné ceny rýchlosť vybavenia objednávky výborná komunikacia so zákazníkom Pre mňa super e-shop, len tak pokračujte naďalej
Overený zákazník - Heureka | 25.08.2025
Som spokojná s nákupom.
Ľudmila | 10.10.2025
Som veľmi spokojná s cenou, ochotou, komunikáciou a nadštandardným prístupom. Super skúsenosť.
Overený zákazník - Heureka | 28.10.2025
Rýchle dodanie
Overený zákazník - Heureka | 04.08.2025
Po naskladneni doručený nasledujúci deň
Značky
Predajňa je otvorená
Dnes 9:00-19:00
Skryť
Navštívte nás osobne
Čas
Po9:00 - 19:00
Ut9:00 - 19:00
St9:00 - 19:00
Št9:00 - 19:00
Pi9:00 - 19:00
So9:00 - 14:00
NeZatvorené
Nechcem už zobrazovať
84,99 €