Detailný popis produktu
Swift 14 AI (SF14-51-514G) - Copilot+ PC - Windows 11 Home - Intel® Evo™ - Intel® Core™ Ultra 5 processor 226V - NPU Intel® AI Boost up to 40 TOPS - 16 GB LPDDR5X Memory On Board + N/A - 1024GB PCIe NVMe SSD PM4 + N/A - 14" WQ2.8K 2880x1800 16:10 OLED Glare 90Hz Adobe100%/DCI-P3 100% 100000:1 400nits 1ms - Intel® Arc™ Graphics 130V - WIFI 7 Intel 802.11be 2x2 Killer 1750i + BT 5.4 LE Audio - QHD IR USB TNR camera with 2Mic. and camera shutter - Backlight KB - Fingerprint on Power button - 2x USB Type-C™ port supporting: USB4® 40Gbps / DisplayPort over USB-C / Thunderbolt™ 4 / USB charging 5 V; 3 A / DC-in port 20 V; 65 W - 2x USB 3.2 Gen1 - HDMI 2.1 - Corning® Gorilla® Glass Touchpad - Copilot Key (AI) - Acer Sense - 65Wh Li-ion battery - 65W USB Type-C AC Adapter PCR50%_TCO9.0 - MIL-STD 810H certified - Steam Blue Full Aluminium Operační systém Windows 11 Home Procesor Výrobce procesoru Intel® Typ procesoru Core™ Ultra 5 Model procesoru 226V Rychlost procesoru 2.10 GHz Jádro procesoru 8jádrový Výkon NPU 40 TOPS Zobrazení a grafika Výrobce grafického řadiče Intel® Výrobce grafického řadiče ARC™ 130V GPU Dostupnost grafické paměti Vyhrazená Velikost obrazovky 35.6 cm (14") Typ obrazovky OLED Technologie obrazovky displeje CineCrystal (lesklý) Dotyková obrazovka Ne Rozlišení obrazovky 2880 x 1800 Technologie prevence sekání Nízkoúrovňové modré světlo TUV Eyesafe Standardní obnovovací frekvence 90 Hz Poměr stran 16:10 Paměť Celková instalovaná systémová paměť 16 GB Technologie systémové paměti LPDDR5X Úložiště Celková kapacita jednotky SSD 1 TB Rozhraní jednotky SSD PCI Express NVMe 4.0 SSD Form Factor M.2 Síť a komunikace Standard bezdrátové sítě LAN IEEE 802.11be Technologie Ethernet Gigabit Ethernet Integrovaná zařízení Mikrofon Ano Čtečka otisků prstů Ano Počet reproduktorů 2 Rozhraní/porty HDMI Ano Počet HDMI výstupů 1 Počet portů USB 3.2 Gen 1 typu A 2 Celkový počet portů USB 4 Síť (RJ-45) Ne Počet portů USB4 2 Vstupní zařízení Typ polohovacího zařízení TouchPad Klávesnice Ano Podsvícení klávesnice Ano Vlastnosti touchpadu Dotykový panel AI Lighting Funkce klávesnice Bílé podsvícení Tlačítko AcerSense Indikátor Caps Lock Indikátor ztlumení mikrofonu Informace o baterii Chem. složení baterie Lithium-iontový (Li-Ion) Max. doba chodu na baterii 17.50 Hodin Energie baterie 65 Wh Popis napájení Maximální výkon zdroje napájení 65 W Fyzické charakteristiky Hmotnost (přibližná) 1.26 kg Barva výrobku Modrá Různé Obsah balení Swift 14 AI SF14-51-514G Notebook Lithium-iontový baterie Napájecí adaptér Napájecí šňůraTovar zakúpený cez eshop doručujú externé kuriérske spoločnosti, ktoré doručujú len počas pracovných dní. O termíne doručenia Vás bude daná spoločnosť informovať.
Peniaze Vám budú vrátené najneskôr do 5 pracovných dní.
Pokazený tovar môžete priniesť na pozáručný servis do našej predajne ELEKTROMAX v Trnave. Cenovú ponuku na opravu, Vám zašleme. Oprava prebehne až po vašom odsúhlasení.
Ak ste zamestnaný na trvalý pracovný pomer:
preukázať sa dokladom totožnosti a druhým doklam ako je (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a predložiť kópiu aktuálneho výpisu z účtu, kde
je uvedená výška príjmu a odosielateľ.
Ak ste živnostník:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas) a potvrdenie o výške daňovej povinnosti SZČO ALEBO potvrdenie o podaní daňového priznania – kladné.
Ak ste dôchodca:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a rozhodnutie (výmer) o priznaní alebo zvýšení alebo znížení
dôchodku ALEBO kópia aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ ALEBO potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku.
Osoba na materskej dovolenke, študent, osoba v skúšobnej/ výpovednej, dôchodca poberajúci iba vdovský dôchodok nespĺňa podmienky splátkového predaja;
Starobný a invalidný dôchodca, zamestnanec na dobu určitú, zamestnanec v zahraničí, ktorému je mzda poukazovaná na bankový účet si môžu o splátkový predaj požiadať, ich žiadosti sú individuálne posudzované splátkovou spoločnosťou.
S reklamáciou tovaru sa môžete obrátiť priamo na autorizovaný servis alebo na našu predajňu v Trnave. V oboch prípadoch si pripravte doklad o kúpe.
Štandardný postup pri reklamácii veľkého spotrebiča je, kontaktovať servisné stredisko výrobcu spotrebiča a dohodnutie si termínu stretnutia so servisným technikom, ktorý pokazený spotrebič obhliadne, prípadne ho aj okamžite opraví. Odovzdá vám potvrdenie o servisnom zásahu a odíde.
Vašu objednávku môžete zrušiť telefonicky na 033/5351771 alebo e-mailom na adrese info@elektromax.sk
a) osobný odber do 1 hodiny = tovar je skladom na predajni a do 1 hodiny bude pripravený k vyzdvihnutiu;
b) osobný odber do 48 hodín = tovar sa na predajni nenachádza, je však v hlavnom sklade, odkiaľ ho do 48 hodín prevezieme a pripravíme k vyzdvihnutiu;
c) osobný odber po potvrdení objednávky = tovar sa na predajni ani v hlavnom sklade nenachádza, objednali sme ho u dodávateľa a čakáme na jeho doskladnenie.
Tovary doručujeme počas pracovných dní, do 48 hodín od nákupu (pokiaľ máme tovar skladom a objednávka bola urobená v pracovný deň do 12:00 hod). 48 hodín sa počíta od úhrady nákupu, ak ste sa rozhodli pre platbu prevodom, alebo od schválenia splátkovej zmluvy, ak ste sa rozhodli pre nákup na splátky (V prípade nákupu na splátky je potrebné navštíviť našu predajňu ELEKTROMAX v Trnave). Pri nákupe na dobierku sa 48 hodín počíta od zaslania objednávky.
Po zadaní objednávky termín naskladnenia tovaru na objednávku preverujeme s našim dodávateľom; akonáhle termín získame, budeme Vás kontaktovať a informovať o predpokladanom termíne dodania tovaru na adresu do našej predajne ELEKTROMAX v Trnave.
Zákazník je povinný pri preberaní tovaru od kuriéra vizuálne skontrolovať tovar a pri viditeľnom poškodení zásielky túto neprebrať a informáciu o poškodení u prepravcu zapísať. V prípade prebratia zásielky je povinný si zásielku skontrolovať a ak je poškodená neodkladne do 2 dní tento stav nahlásiť u prepravcu, ktorý zásielku doručil/ SPS alebo SDS/ a zapísať reklamáciu. Rovnako platí, že aj keď je zásielka vizuálne nepoškodená, je zákazník povinný si po prevzatí dodaný tovar skontrolovať a ak je tovar poškodený neodkladne, najneskôr do 2 dní túto skutočnosť nahlásiť u prepravcu a zapísať reklamáciu. V prípade že potrebuje zákazník s nahlásením reklamácie poškodenia pomôcť, môže sa obrátiť aj na našu predajňu mailom info@elektromax.sk alebo telefonicky 033/535 17 71 avšak do 1 dňa od prevzatia, aby sme dodržali termín daný prepravcom - nahlásenie do 2 dní.